simira Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Jeg skal teste litt baner i morra til et uoff-stevne jeg skal dømme på søndag. Blir antageligvis på parkeringen på Isdammen, Årvoll. 11-12-ish, før regnværet starter igjen. Bare å dukke opp om noen vil prøve. Siter
Sirius Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Hadde eg ikkje budd så langt unna hadde eg gjerne komt... Lukke til! Siter
simira Skrevet 10. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Hadde eg ikkje budd så langt unna hadde eg gjerne komt... Lukke til! Jeg dømte i Molde på mandag, du var nærmere da. Siter
Sirius Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Veldig sant.. Me har ikkje heilt komt oss i gong etter fødselen (hunden altså), så konkurransa får vente til etter jul! ^^ Siter
marjea Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Søren at jeg ikke så dette før nå. Hadde vært en super måte å prøve det ut på, har aldri sett hvordan det gjøres i praksis. Får følge litt mer med fremover! Siter
simira Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Søren at jeg ikke så dette før nå. Hadde vært en super måte å prøve det ut på, har aldri sett hvordan det gjøres i praksis. Får følge litt mer med fremover! Jeg poster stort sett på forhånd når jeg vet jeg skal trene, så bare å hive seg med. Og kom på sonentreff på Ekeberg den 26., da kjører vi litt rallykonkurranse tenker jeg. 1 Siter
Recommended Posts