VicPod Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Hei! Skal kjøpe volum og balsam spray, men har aldri kjøpt noe av det før og kan ingen ting om det. Er det noen som kan anbefale noen merker? Og er det noe spesielt jeg skal se etter som de burde inneholde/ ikke inneholde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Jeg tok bare å blandet balsam med MASSE vann og helte over på sprayflasker. På sheltie hvertfall funker det bra å bruke regnvann som en heller over på sprayflasker for å få volum. Har aldri brukt volumspray på min da regnvann har funket bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VicPod Skrevet 1. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2014 Da skal jeg prøve det, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts