Gjest Skrevet 30. September 2014 Rapporter Skrevet 30. September 2014 Hvorfor får jeg opp reklamer i ca 2 sekunder mens min startside - www.dn.no (Dagens næringsliv ja) - laster inn. Jeg har adBlock i min firefox og har hatt dette i mange år nå (føles det som iallefall). Hvorfor klarer reklamen å bryte seg gjennom? Hva har skjedd? Det har vært sånn ca 1 uke. Siter
Annik Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Jeg har hatt samme problemet(i Chrome). Men hos meg skjer det bare om Chrome får en uventet lukking og derfor henter tilbake fanene mine når programmet startes igjen. For eksempel etter en blåskjerm. Siter
Tore Skrevet 1. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2014 Klarer ikke å "gjenskape problemet" i min Firefox. dn.no er rent og rydding, ingen reklamer... Prøvd å øyreklikke reklamen mens den er oppe å lagge til å blokeringslisten? "Adblock Pluss Blokker Bildet.." tåpelige teksten... Siter
Recommended Posts