Ingidano Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Noen som har tips til kiropraktor i Bergensområdet? Eventuelt massør/fysioterapeut? Siter
mokken Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Noen som har tips til kiropraktor i Bergensområdet? Eventuelt massør/fysioterapeut? Sist jeg sjekket var det ikke kiropraktor i Bergensområdet. Jeg har mine til sjekk årlig hos Adrian på Dyreklinikken Bergen Vest og er veldig fornøyd med behandlingen og servicen der. Om det skalle være behov så har de også water walker, vibragulv og laser Siter
Ingidano Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2014 Sist jeg sjekket var det ikke kiropraktor i Bergensområdet. Jeg har mine til sjekk årlig hos Adrian på Dyreklinikken Bergen Vest og er veldig fornøyd med behandlingen og servicen der. Om det skalle være behov så har de også water walker, vibragulv og laser Takk Ikke sikkert det trengs kiropraktor, er bare noe med oppførselen til fjompen den siste uken som gjør at eg tror han hadde hatt godt av en sjekk Siter
mokken Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Takk Ikke sikkert det trengs kiropraktor, er bare noe med oppførselen til fjompen den siste uken som gjør at eg tror han hadde hatt godt av en sjekk Ingen årsak! Krysser fingrene for at det bare er noe smårusk Siter
Ingidano Skrevet 25. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2014 Ingen årsak! Krysser fingrene for at det bare er noe smårusk Satser på det Siter
ceccy Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Jeg bruker også Adrian om det er noe! Han er flink 1 Siter
Recommended Posts