Red Merle Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Hvem skal?Annonsen ligger her eller på Kongsberghundeklubb hjemmeside. Påmeldingsfristen går ut den 11 oktober. Yoshi skal, Jatzy er jeg usikker på. Siter
Monab88 Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Jeg skal med begge jentene Nora i unghund og Bella i veteran. Siter
Rabalderet Skrevet 25. September 2014 Rapporter Skrevet 25. September 2014 Vurderer å stille Balder Litt usikker, men får se litt tid til frista gå ut fortsatt. Siter
Snøfrost Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Den er under sterk vurdering. Faren er stor for at jeg kommer til å stille noe Siter
Monica123 Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Vuderer og melde på Cirka 1 Siter
Gjest Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Kommer og titter på søndag. Siter
Thea Skrevet 26. September 2014 Rapporter Skrevet 26. September 2014 Hadde tenkt å dra, men så søkte jeg etter dommeren - Per Kristian Andersen - i dommertråden, så da tror jeg at jeg dropper det... Siter
Gjest Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg skal stille 23 mnd gammel labrador tispe for første gang.. Skal bli spennende Ludde fikk fri da jeg ikke hadde penger til å melde han på, men uansett bare aktuelt med 1 hund av gangen. Vi håper på ihvertfall VeryGood for å oppnå kravene til klubben ved kommende valpekull (om AD så klart går i orden *venterspent*), men alt annet er bare en stor bonus Siter
Jankaa Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Skal ! Gleder meg som et barn, første utstilling siden i vinter! Siter
Siri Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Yasmine er påmeldt . Også kommer Willys datter som er importert fra samme kennel som Yasmine . Gleder meg veldig til å se henne! Siter
Snøfrost Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Ble ikke noe på meg. Glemte første frist og gidder ikke betale for sen påmelding Tar heller en tur til Langesund i januar med gjengen. Siter
Red Merle Skrevet 22. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Ble ikke noe på meg. Glemte første frist og gidder ikke betale for sen påmelding Tar heller en tur til Langesund i januar med gjengen. Samme her. Eller, glemte ikke fristen, men valgte nordisk og dogs4all i stedefor Siter
Guest Klematis Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2014 Skal se på, tenker jeg. Siter
HHC Skrevet 23. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2014 Til tross for at de har kjørt 375,- på ord pris og samme dommer som for 2 år siden har jeg meldt på.... Siter
Gjest Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Labradoren fikk AD grad C idag.. Så da blir det ikke noen utstilling. Skulle gått an å bytte om på påmeldingen så kunne jeg heller ha stilt lillekaren min den helgen Siter
Siri Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2014 Labradoren fikk AD grad C idag.. Så da blir det ikke noen utstilling. Skulle gått an å bytte om på påmeldingen så kunne jeg heller ha stilt lillekaren min den helgen Hvorfor kan du ikke stille den selv om den har C på albuene? Siter
JailyTina Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Skal dit og stå i inngangen på lørdagen. Siter
HHC Skrevet 28. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2014 Hvorfor kan du ikke stille den selv om den har C på albuene? Står lenger oppe at den skulle stilles for å møte NRKs avlskrav, og der finnes vel fri for HD og AD Men for all del - kan jo stilles likevel.... 1 Siter
HHC Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Bare 35 FCR, hadde håpet på flere Forøvrig spent på hvor lenge hundeklubbene består mtp utstillinger. Syntes all over tall for både Moss, BSBK og Kongsberg er fryktelig lave i år? Siter
Toril Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Link til PM? Får den ikke opp Siter
HHC Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Link til PM? Får den ikke opp http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=140584 1 Siter
Gjest Skrevet 31. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2014 Hvorfor kan du ikke stille den selv om den har C på albuene? Skulle kun stilles ut for å møte kravene til klubben.. Har igrunn ikke tid til å trene henne, så ser ikke nytten av å bruke tid på det heller Står lenger oppe at den skulle stilles for å møte NRKs avlskrav, og der finnes vel fri for HD og AD Men for all del - kan jo stilles likevel.... Siter
Jankaa Skrevet 5. November 2014 Rapporter Skrevet 5. November 2014 Er det noen av dere som skal hit som kanskje har en blazer å låne bort lørdag og søndag? Hilsen oi-jeg-har-visst-flyttet-fra-alle-klærne-mine Siter
HHC Skrevet 6. November 2014 Rapporter Skrevet 6. November 2014 En liten påminnelse til dere som skal være i ishallen - husk ekstra liggeunderlag til hunden også! Det er KALDT å ligge rett mot isen over lenger tid Og lykke til alle sammen Siter
Nathalie_ Skrevet 7. November 2014 Rapporter Skrevet 7. November 2014 En liten påminnelse til dere som skal være i ishallen - husk ekstra liggeunderlag til hunden også! Det er KALDT å ligge rett mot isen over lenger tid Og lykke til alle sammen Og varme sokker Jeg fryser alltid på tærne der... Siter
Recommended Posts