Guest Jonna Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Tradisjon tro Jeg tror kanskje jeg bare har to hannhunder å stille, men må jo ditt! Sonenjulebord og heiefrem de som har noe i gruppen å gjøre ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Så uvant at det er også på en mandag! Noen formening om dommer på kelpien, @JeanetteH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Skal dit å heie på Skessa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Ååå, Theo Leenen må man jo stille for - han er jo en hyggelig mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Skal dit å heie på Skessa Bare heie? skal du ikke stille henne da Janson: har ikke sjekket, men mener ok Tenker jeg stiller Talli. Det blir evt hennes siste gang i Champion før hun blir veteran! Ble så glad når jeg så gruppe 1 var på søndagen da jeg skal jobbe mandag. Men håper komme heie til BIS mandag om noen kjente er med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Bare heie? skal du ikke stille henne da Trodde jeg skulle slippe unna ringside med kaffe jeg nå Oioioi men det hadde jo vært gøy det og da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Trodde jeg skulle slippe unna ringside med kaffe jeg nå Oioioi men det hadde jo vært gøy og da det er helt greit for min del altså om Skessa vil det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 det er helt greit for min del altså om Skessa vil det! Det syntes jeg hun skal ville. For da kan jeg ta med Johanne og bare koose meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Det syntes jeg hun skal ville. For da kan jeg ta med Johanne og bare koose meg! Deal, da melder jeg henne på sammen med Talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Deal, da melder jeg henne på sammen med Talli Da dropper jeg lani pani for jeg har ingen intensjon om å tryne rundt i ringen Bare ta hun med for kos Kanskje melde på Pi? hmm, jeg bor jo rett ved Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Så uvant at det er også på en mandag! Noen formening om dommer på kelpien, @JeanetteH?Jeg har stilt Harly som valp for henne. Bestemt, men vennlig dame, jeg hadde holdt godt fast på potensielle sprettballer. Hun slo meg ikke som typen som synes at rai rai og andre sprell er noe greit. Hun elsket Harly og jeg tror vi løp fire eller fem runder for hun ville så gjerne premiere han, og var veldig fortvilet når hun måtte gi han 0 pga manglende steiner. Kritikken ligger nesten nederst på denne siden http://monicato.wordpress.com/hundene/valpen/resultater/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Da dropper jeg lani pani for jeg har ingen intensjon om å tryne rundt i ringen Bare ta hun med for kos Kanskje melde på Pi? hmm, jeg bor jo rett ved Nei dette blir litt sånn "milepæl" med Talli da, siste gang champion klassen Nå er faktisk Talli og Skessa påmeldt alt! @Marie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Janson: har ikke sjekket, men mener ok Takker! Og det er så rart å tenke på at Talli snart er veteran! Jeg har stilt Harly som valp for henne. Bestemt, men vennlig dame, jeg hadde holdt godt fast på potensielle sprettballer. Hun slo meg ikke som typen som synes at rai rai og andre sprell er noe greit. Hun elsket Harly og jeg tror vi løp fire eller fem runder for hun ville så gjerne premiere han, og var veldig fortvilet når hun måtte gi han 0 pga manglende steiner. Kritikken ligger nesten nederst på denne siden http://monicato.wordpress.com/hundene/valpen/resultater/ Takker! Sprettball er ikke nødvendigvis utfordringen, heller det at pingle-Gneis synes det er litt unødvendig at fremmede folk skal få klå på henne sånn. Da er det greit å vite at dommer ikke blir for voldsom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 "Am staff bull terr", Norsk Dobermann Klub? Ain't no such thing. edit: Herregud, jeg trodde jeg var i Akkurat nå. Skjønte ingenting. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Forstår jeg det riktig at det er en ungarsk dommer på øvrige gr 1? Kanskje vi gidder i så fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Forstår jeg det riktig at det er en ungarsk dommer på øvrige gr 1? Kanskje vi gidder i så fall. Ja Pulien går under ungareren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Ja Pulien går under ungareren Yey! Da skal jeg prøve å få meg dit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Takker! Sprettball er ikke nødvendigvis utfordringen, heller det at pingle-Gneis synes det er litt unødvendig at fremmede folk skal få klå på henne sånn. Da er det greit å vite at dommer ikke blir for voldsom. Da er det bare å melde på, hun var fin (og ganske rask) med håndteringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Nei dette blir litt sånn "milepæl" med Talli da, siste gang champion klassen Nå er faktisk Talli og Skessa påmeldt alt! @Marie Det blir spennende! Veldig rart med Talli, i hodet mitt er hun 4 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Det blir spennende! Veldig rart med Talli, i hodet mitt er hun 4 år. I mitt hode også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. September 2014 Rapporter Share Skrevet 25. September 2014 Njaaa, må vel dukke opp med ett eller annet, men skuff at det ikke er noen å gå aspirant for. Blir vel muligens en valp påmeldt, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. September 2014 Rapporter Share Skrevet 26. September 2014 Hmmm kommer søsteren har ikke vi en sjangs,men selve utstillingen er jo så koselig så mulig vi melder på alikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Lurer på om jeg skal melde på tassen, hvis beinhåra gror godt nok *kryssefingre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Hmmm. Av det jeg ser så skal Gerard Jipping dømme belger. Er dette riktig?? Kan ikke se at han er allround dommer. Tar jeg feil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts