MegaMarie Skrevet 17. September 2014 Rapporter Skrevet 17. September 2014 Tidi trenger pass 3 dager, fra 29 september til 1 oktober, mens mamsen drar på studietur til Danmark. Tidi er en relativt uproblematisk hund. Snill med alt og alle. Kan kjede seg litt inne når hun er alene hjemme, men det eneste hun har ødelagt så langt er papir, så det er bare å rydde unna der hun skal være. Hun er litt redd biler, stresser og drar mer i bånd langs bilvei. Hun kan være løs på tur og er veldig hverdagslydig. Inne er hun en sofagris som elsker kos, ute er hun en virvelvind. Siter
Enits Skrevet 17. September 2014 Rapporter Skrevet 17. September 2014 Når er du tilbake 1. oktober? Siter
MegaMarie Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2014 Når er du tilbake 1. oktober? Klokken 13 står det på planen Reiser klokken 13 den 29. Siter
Snoffe Skrevet 17. September 2014 Rapporter Skrevet 17. September 2014 Jeg kan hjelpe hvis du ikke får noen andre 1 Siter
simira Skrevet 17. September 2014 Rapporter Skrevet 17. September 2014 Siden det ikke står sted så er det sikkert i Oslo? Siter
Enits Skrevet 17. September 2014 Rapporter Skrevet 17. September 2014 Siden det ikke står sted så er det sikkert i Oslo? Bergen! Da tror jeg det kan gå at hun er her. Vi begynner valpekurs den 1. nemlig og må kjøre rundt halv 5. Men, jeg har lille pelsballen da, vet ikke hvordan hun går med valper? 1 Siter
MegaMarie Skrevet 17. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2014 Jeg kan hjelpe hvis du ikke får noen andre Tusen takk Om Enits sin valp og Tidi går greit sammen, så er hun der om Enits vil Siden det ikke står sted så er det sikkert i Oslo? Neeei For en gangs skyld ikke i Oslo Hadde du lyst altså? Bergen! Da tror jeg det kan gå at hun er her. Vi begynner valpekurs den 1. nemlig og må kjøre rundt halv 5. Men, jeg har lille pelsballen da, vet ikke hvordan hun går med valper? Så bra Hun har jo vært med Lumi før, og det gikk vel greit. Jeg tror hun kan bli lei om hun er veldig innpåsliten. Men vi kan jo kanskje treffes igjen en gang i nærmeste fremtid og se hvordan det går? Hun har ikke tilbragt så veldig mye tid med valper, men hun har alltid vært grei tidligere. 1 Siter
Enits Skrevet 18. September 2014 Rapporter Skrevet 18. September 2014 Vi treffes på på lørdag så kan se på det da? 1 Siter
MegaMarie Skrevet 18. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2014 Det gjør vi Siter
Recommended Posts