Gå til innhold
Hundesonen.no

Tidi søker pass 29 sept - 1 okt


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Tidi trenger pass 3 dager, fra 29 september til 1 oktober, mens mamsen drar på studietur til Danmark. Tidi er en relativt uproblematisk hund. Snill med alt og alle. Kan kjede seg litt inne når hun er alene hjemme, men det eneste hun har ødelagt så langt er papir, så det er bare å rydde unna der hun skal være. Hun er litt redd biler, stresser og drar mer i bånd langs bilvei. Hun kan være løs på tur og er veldig hverdagslydig. Inne er hun en sofagris som elsker kos, ute er hun en virvelvind.

14587375643_689a1f4ea5_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hjelpe hvis du ikke får noen andre :)

Tusen takk :D Om Enits sin valp og Tidi går greit sammen, så er hun der om Enits vil :)

Siden det ikke står sted så er det sikkert i Oslo? :innocent:

Neeei :lol: For en gangs skyld ikke i Oslo :P Hadde du lyst altså?

Bergen! :D

Da tror jeg det kan gå at hun er her. Vi begynner valpekurs den 1. nemlig og må kjøre rundt halv 5. :) Men, jeg har lille pelsballen da, vet ikke hvordan hun går med valper? :P

Så bra :D Hun har jo vært med Lumi før, og det gikk vel greit. Jeg tror hun kan bli lei om hun er veldig innpåsliten. Men vi kan jo kanskje treffes igjen en gang i nærmeste fremtid og se hvordan det går? Hun har ikke tilbragt så veldig mye tid med valper, men hun har alltid vært grei tidligere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...