ida Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Det har vært litt snakk om å dele private ting her og der og da slo det meg at det vil jeg gjøre og inviterer dere selvfølgelig med på leken Utleverer barna litt i samme slengen, jeg Som alenemor hendte det at jeg tenkte på at; tenk om dersom hvisom at barna mine skulle bli tatt fra meg, eller på annet vis ikke skulle være hos meg mer. En helt umulig tanke, for det er jo de millioner av bittesmå ting som holder oss sammen, ikke sant? Blant annet: Vet dere at det går fint å få med seg en niåring på kveldstur rundt Østensjøvannet, for runden tar akkurat så lang tid som det tok for Ia å deklamere hele Ole Aleksander Filibombombom med innlevelse Når man er på reiser til land der tv.serier er dubba til språk vi ikke kan, kan vi dubbe selv og finne på hva de sier i samme slengen. Mye morsommere, egentlig Ane kan ikke leve uten Bamse. Den er liten og hvit og jeg sydde ny kropp til den da hun var 10. Nå er hun 30 og mamma selv, men bamse er fremdeles med Det var mitt private hjørne for i kveld. Burde kanskje lagt den i finstua, men det får noen andre gjøre, hvis de syns den passer bedre der 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Gleden er jo å ha en mamma som gidder å høre den selvutnevnte skuespillerspiren gjengi Ole Aleksander Filibombombom i en etterlignet Anne-Cath. Vestli stemme hundreogåtteogførti ganger <3 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Gleden er jo å ha en mamma som gidder å høre den selvutnevnte skuespillerspiren gjengi Ole Aleksander Filibombombom i en etterlignet Anne-Cath. Vestli stemme hundreogåtteogførti ganger <3 Det er en sann glede. Særlig da du klikket og "snudde kassetten" og sang introen til neste side 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Jeg koser meg med sene kvelder med lillemor, selv om "alle" maser hysterisk om at vi mååååå få henne i seng tidligere. Jeg er jo somregel alene om kvelden uansett, så da kan jeg vel kose meg med lillemor istede for å sitte og høre på babycallen som suser? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Det er en sann glede. Særlig da du klikket og "snudde kassetten" og sang introen til neste side Ååå jeg dør av latter. Du vet ungen er skada når liksom. .... herlig herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Skjønte aldri hvorfor foreldrene mine ikke var interessert i å høre meg gjenfortelle "Rugrats the movie" igjen, og igjen, og igjen... . 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Det er en sann glede. Særlig da du klikket og "snudde kassetten" og sang introen til neste side Dævver litt sammen med Belgerpia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Skal ikke fortelle at jeg fortsatt hører på de kassettene om kvelden. Jeg er tjue år med kjæreste og leilighet. Og jeg skal iallefall ikke fortelle at kjæresten har hørt meg gjengi noen av dem en gang for mye... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts