Gå til innhold
Hundesonen.no

Balder - the urban lundie - Norsk Lundehund


urbanlundie
 Share

Recommended Posts

Broren til Balder (Rostam) bor i nærheten, og det er alltid gøy å treffe dem for litt valpelek :-)

Her er noen bilder fra i sommer / høst. Vi var på Skraperudtjern, et av de 10 dressurområdene for hunder i Oslo.

skraperudtjern1.jpg

Hva er det?

skarperudtjern2.jpg

Flying lundie attack!

skarperudtjern24.jpg

Er du døv!?!

skraperudtjern3.jpg

Hva sa du, sa du?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin er han! Og jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på rasen. Vil du fortelle litt mer om lundehunden? Hvordan er de med lyd? Og jakt - er de greie å ha løse? Ooog, jeg har hørt at de er vanskelige å få husrene. Stemmer det, eller er det bare et rykte?

EDIT: Du, jeg er så nysgjerrig på rasen at jeg like gjerne lager min egen tråd jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin er han! Og jeg kjenner jeg er utrolig nysgjerrig på rasen. Vil du fortelle litt mer om lundehunden? Hvordan er de med lyd? Og jakt - er de greie å ha løse? Ooog, jeg har hørt at de er vanskelige å få husrene. Stemmer det, eller er det bare et rykte?

EDIT: Du, jeg er så nysgjerrig på rasen at jeg like gjerne lager min egen tråd jeg ;)

Hyggelig med spørsmål, han er jo så fin at jeg må skryte litt av rasen :D Jeg har svart deg på tråden du lagde: http://hundesonen.no/forum/topic/76123-lundehund/#entry1788591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pusse tenner er ikke gøy, bite i fingre er gøy. Bite i tannbørste er med andre ord kjempegøy :-) Særlig når den vrir seg rundt fra side til side, pusser litt fort og stopper like brått opp, kiler litt rundt i munnen etc.

1530795_369735876518401_2030860625_n.jpg

Vi har en tannbørste stående lett tilgjengelig, så når Balder er i lekehumør kommer den fort frem. Nyttig triks for å få pusset tenner :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...