plutte Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Tjohei! Eg kom over ein film tidlegare i sommar, som eg gjerne skulle ha funne igjen og vist til nokon. Eg -trur- eg fann lenke til den her inne, men det kan ha vore ein annan stad, og no har eg googla og youtuba til auga vart stort og vått. Det er ein film der innlæringen foregår ved hjelp av fleire matter og klikker. Dekktarget på mattene og legge matter foran kvarandre, akkurat denne snutten er spilt inn i ein park eller i ein diger hage eller noko. Andre filmer som demonstrerer same metode er og velkomne. Eg fann forøvrig denne, reknar med det er same prinsippet somn ligg bak, men utførelsen er ikkje like god som originalen. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Jeg vet hvilken du mener, den var kjempefin og enkel å forstå! Tenkte på det i går, at jeg kunne tenkt meg å se den igjen og lære det inn på hundene. Jeg så videoen på facebook, men husker ikke hvem som delte den... Og jeg finner den ikke på tidslinjen min, jeg vet jeg delte den også. 1 Siter
Guest janson Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Det er Magnus Karlsson (Glädjeklick) som står bak den. Videoen ligger ute på vimeo. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Fader, nå som jeg trodde jeg var flink fordi jeg fant den etter å ha lest igjennom alt på tidslinjen min 1 Siter
Helianthus Skrevet 11. September 2014 Rapporter Skrevet 11. September 2014 Det klippet er jo kjempebra! Siter
plutte Skrevet 11. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2014 Knall! Tusen takk! Siter
Recommended Posts