Gå til innhold
Hundesonen.no

Klær til liten hund.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Som noen her vet,så har jeg en Boston terrier i fosterhjem. Hun har ikke underull,heller ikke så mye kroppsfett og synes allerede at det er kaldt ute.

Problemet er at vi vet ikke hvor lenger vi kommer til å ha henne,så det å bruke flere tusen kr på klær til henne har jeg ikke mulighet for akkurat nå. (Hadde jeg visst at vi skulle ha henne i et år,så hadde vi selvsagt kjøpt inn når vi får lønn,for da hadde vi visst at det kom til å bli god bruk for klærne og verdt invisteringen)

Det jeg lurer på er om noen kanskje har noe hundeklær som dere vil "donere". Trenger ikke være noe fine greier,gjør ingenting med flekker ol.,bare det hjelper henne å holde seg litt varm.

Vi trenger egentlig det meste av ytterklær.

Hennes mål:

Rygg:32cm

Hals:25cm

Bryst:39cm

Hilsen ei som blir skikkelig takknemmelig for bidrag!

77F8102D-98E4-4FC4-A43C-5934AC5E8F13_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg har hjemme, og hva som ligger igjen nedpakket i kjelleren min sammen med resten av flyttelasset. Men jeg kan se om jeg finner noe når jeg kommer hjem litt senere :)

Jeg har en god del jeg ikke bruker, noe som også er bittelitt stort til Kua (hun er 30 i ryggen men er nok smalere enn en boston. Kan gå igjennom det i morgen og se :)

Åh,fantastisk! Dere er snille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å stappe henne inn i en manne-raggsokk? Klippe hull til bein og hode :P

Så liten er hun ikke :P

Ermer fra avlagte fleece- eller ullgensere.

Ja,kanskje,jeg får se om jeg finner noe å bruke. Det er helst jeg som bruker ull-fleece her i hus,og jeg bruker xs,så det blir litt lite til henne.

sparkjøp har noen dekken til hund som koster hundre kroner. Helt greie dekken :)

Har gitt bort det jeg hadde til overs alt (som sikkert hadde vært litt for stort uansett), men Hooks.no har en del billig hvertfall. :)

Takker for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooks hadde nylig salg på bla dekken, halv pris av salgspris. (Lå i en kurv ved glassveggen ved hundeutstyret) Kjøpte et greit Showmaster regndekken med for til 50kr der for en 10dager siden ca.

Takk for tips! Kommer til å ta turen bort der :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...