Gå til innhold
Hundesonen.no

Å velge universitet og sånt


SuperDachs
 Share

Recommended Posts

Jeg har studert både i Bergen og Oslo, for foretrekker helt klart Oslo. Koseligere studiested (UiO), godt miljø, og store muligheter i byen.

Har samme opplevelse av geo-gruppa på UiO.

Jeg tror det avhenger av hvilken faggruppe man er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar <3

Har funnet ut at jeg sikkert kan nøye meg med å ha Deica periodevis og heller gå for egen hund når jeg føler jeg er klar for det :)

Heller mest mot Ås egentlig, kjenner mange som har studert der og vi besøkte universitetet når vi var på klassetur på vg2 :)

Får lese litt mer om de forskjellige universitetene som tilbyr biologi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har samme opplevelse av geo-gruppa på UiO. 

Jeg tror det avhenger av hvilken faggruppe man er med :) 

Tror den geogruppa er litt særskilt. Det var ihvertfall lite miljø når jeg gikk der noe som gjør det lettere å bli kjent. Også starter man første semester med masse field trips, bla overnattingstur etter et par uker. I tillegg deler man de aller fleste fag første semester, er vel kun matte man kan bli splitta i.

Det var ihvertfall supert miljø der når jeg gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt 1 overnattingstur, og 2 vanlige dagsturer. På to semester. Dette semesteret skal vi på en dagstur :)

Jeg sikter til hele universietet (eller MN siden da). Jeg tar omtrent alle mine fag alene, men det er liksom noe med hele atmosfæren på stedet. Jeg liker meg godt. Har ikke trivdes på samme måte de to andre studiestedene jeg har studert ved (som selvsagt også har noe å gjøre med at jeg traff på studievalg denne gangen).

Samboer studerer litteratur, og trives også veldig godt på UiO.

EDIT: LOL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...