Stine Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Kennelhoste hvert år (sett og hørt om litt for mange unge hunder med djup brystkasse utvikle lungebetennelse og krepere som følge av det til å la være), resten hvert tredje. Rabies kutta jeg ut i år, siden det ikke ble noen langturer. Samme her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. September 2014 Rapporter Share Skrevet 23. September 2014 Etter å ha sett med egne øyne flere hunder bli alvorlig syke fordi eieren ikke følger opp vaksinene, så er jeg overhodet ikke villig til å ta den risikoen. Hva mener du med følge opp? Hvert år eller hvert tredje? Jeg ble overrasket da de skrev at vaksinen til Tidi kun hjalt i 1 år. Jeg mente de nye reglene sa den gjalt i 3 år. Jeg vet man skal ta kennelhoste vaksinen hvert år, men jeg har aldri følt at den har vært nødvendig. Hvordan blir det å komme seg inn på utstilling om det står den går ut om 1 år, men reglene sier man bare trenger å vaksine hvert 3 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Jeg vet fint lite annet enn at jeg drar til vet hvert år og sier han skal ha vaksine Vet ikke når de gir hva, men regner med de har kontroll på det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts