Ingvild Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Jeg skal kvitte meg med litt hundeutstyr. Kjøper betaler porto, alternativt kan tingene hentes i Ås (Akershus). Vil gjerne selge flere ting samlet så jeg slipper å sende tusen forskjellige pakker. Det er dermed åpent for pruting og kvantumsrabatt. Fluffy ball med lyd. Stor! 50 kr. Flytevest fra Hööks, str 35 (passer til kelpie etc). Brukt én gang. 50 kr. Refleksvest. Passer til mellomstor hund. Gratis. Ubrukt kobbel fra Biltema. Gratis. Premiekort NKK. 25 kr. Godbiter. Gratis. Plush Puppy sunshade (brukt litt av) 40 kr. Potesalve (brukt litt av) 40 kroner. Shampo (brukt lite av, skal vannes ut så en slik flaske holder lenge, ny pris ca 230 kr om jeg ikke husker feil), 50 kr. Katahdin-dekken i str. S. 200 kr. Ravhalsbånd for langhårede hunder. Ca. 40 cm (men kan reguleres med strikk). 75 kr. Halsbånd fra Trixie. Veldig regulerbart, ca 40 cm på det korteste. 50 kr. Kampfille 40 kr. Draleke med leopardmønstret fuskepels og knall oransje strikkhåndtak (ser rødt ut på bildet, men) 60 kr. Ball med tau, to små tennisballer med pip, tennisball, ball av gummi, pipeleke. Alt gis bort enten samlet eller med andre ting. (Gidder ikke sende én tennisball til noen. ) Treningskobbel med grip-gummi, BGB-krok og ring i håndtaket. 135 cm langt. 40 kr. Strikkobbel på rundt 3-3,5 m (har ikke målt, men kan gjøre det om det er interessant). Relativt tungt, ikke for små hunder. Gis bort. Kanalkobbel fra Trine (merkelappen har falt av). Brukt. 1,8 m langt. Gis bort. Det er bare å spørre om noen er usikker på størrelser og vil at jeg skal måle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Jeg tar gjerne knuteballene og utstillingslina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Jeg tar gjerne knuteballene og utstillingslina. Deal! Du kan kanskje bare hente det neste gang du er på Ås hvis det ikke er superlenge til neste gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Deal! Du kan kanskje bare hente det neste gang du er på Ås hvis det ikke er superlenge til neste gang? Gjerne! Evt skal du kanskje til Ski en dag også? Vi finner ut av det! Sender du meg kontonr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Gjerne! Evt skal du kanskje til Ski en dag også? Vi finner ut av det! Sender du meg kontonr? En eller annen gang skal jeg nok det, men har ikke planlagt noe nå. Vi finner ut av det ja. Sender deg kontonr på PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Eg tar gjerne leikene (dei 5 ballene og flaska) og draleika med fuskepels Har du anledning til å sende det i posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 7. September 2014 Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Jeg vil gjerne ha treningskobbelet! :-D Og tar gjerne med trine kobbelet og strikkobbelet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2014 Eg tar gjerne leikene (dei 5 ballene og flaska) og draleika med fuskepels Har du anledning til å sende det i posten? Jepp! Jeg skal prøve å finne ut hva porto kommer på, så sender jeg deg PM. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 vil gjerne ha solkremen og hvor stor er fluffy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Tar godbitene jeg! kan kanskje få de på studenttingsmøtet neste uke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 NKKs premiekort og shampooen kan få et nytt liv her. Jeg kjører kanskje forbi Ås på torsdag, men det er litt usikkert enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 vil gjerne ha solkremen og hvor stor er fluffy? Den er god! Og så stor er fluffy: Edit: Hahaha, jeg får ikke til å snu bildet uten å laste det opp noe annet sted først. Jaja. Du ser vel størrelsen sånn noenlunde uansett. Tar godbitene jeg! kan kanskje få de på studenttingsmøtet neste uke? Jepp. Skal prøve å huske dem. NKKs premiekort og shampooen kan få et nytt liv her. Jeg kjører kanskje forbi Ås på torsdag, men det er litt usikkert enda. Ok! Si fra når du finner ut. Hvis ikke kan vi avtale noe annet. Jeg er på universitetet fra ni til fire på torsdag, men om du kjører forbi i det tidsrommet kan vi jo avtale at jeg legger det i postkassa mi eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Ok! Si fra når du finner ut. Hvis ikke kan vi avtale noe annet. Jeg er på universitetet fra ni til fire på torsdag, men om du kjører forbi i det tidsrommet kan vi jo avtale at jeg legger det i postkassa mi eller noe. Jeg skal holde deg oppdatert, jeg vet mer på onsdag Men det blir i så fall utover kvelden, tenker jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. September 2014 Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Passer redningsvesten en bc tispe på 15 kg? 50 cm høy, 45 cm rygg. Vet du hva frakten blir? Hvor mye vekt er den for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. September 2014 Passer redningsvesten en bc tispe på 15 kg? 50 cm høy, 45 cm rygg. Vet du hva frakten blir? Hvor mye vekt er den for? Det vil jeg tro. Den passet fint til Geo som har omtrent de samme målene. (Han bare hatet å bade, så jeg fikk ikke så mye bruk for den vesten. ) Vesten veier 200 gram, så det blir vel ikke så himla mye i frakt sånn egentlig. Men den er jo litt romstor, så litt blir det nok. Har ikke sjekket hva som er den mest økonomiske måten å sende den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 vil gjerne ha solkremen og hvor stor er fluffy? Interessert i fluffy? Jeg skal holde deg oppdatert, jeg vet mer på onsdag Men det blir i så fall utover kvelden, tenker jeg. Vet du om du kjører forbi her i morgen eller ikke? Passer redningsvesten en bc tispe på 15 kg? 50 cm høy, 45 cm rygg. Vet du hva frakten blir? Hvor mye vekt er den for? Er du interessert i flytevesten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Interessert i fluffy? Vet du om du kjører forbi her i morgen eller ikke? Er du interessert i flytevesten? Tror vi står over. Nora er begynt å svømme selv nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Hadde du orket å måle hvor langt Katahdin dekkenet er? Sjekket nettsiden og det blir altfor lite til gigant dachsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Tror vi står over. Nora er begynt å svømme selv nå Ok Hadde du orket å måle hvor langt Katahdin dekkenet er? Sjekket nettsiden og det blir altfor lite til gigant dachsen Det er ca 54 cm fra nakke til halerot. Og altfor lite? Det passet perfekt til Geo. Hvor stor er denne dachsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet, biteskinnet, leopardleken og refleks dekkenet. Skal være på ås mandag- onsdag neste uke, så kan møte deg der. Kan ta med det @SFX skal ha også, om hun ikke får hentet selv. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Vet du om du kjører forbi her i morgen eller ikke? Jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet, biteskinnet, leopardleken og refleks dekkenet. Skal være på ås mandag- onsdag neste uke, så kan møte deg der. Kan ta med det @SFX skal ha også, om hun ikke får hentet selv. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Jeg sendte Ingvild PM, men jeg skal ikke forbi i morgen likevel pga endring i reiserute, slik det ser ut per i kveld. Så om Gråtass vil ta med, ville det vært supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Jeg vil gjerne ha ravhalsbåndet, biteskinnet, leopardleken og refleks dekkenet. Skal være på ås mandag- onsdag neste uke, så kan møte deg der. Kan ta med det @SFX skal ha også, om hun ikke får hentet selv. Sent from my ST27i using Tapatalk 2 Leopardleken er solgt, men resten er ditt! Og den er god - en av de dagene får vi møttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Interessert i fluffy? Gubben sa vi hadde nok leker *riste på hodet* får bli solkrem også får jeg se når jeg er innom om fluffy fortsatt er der (bare selg fluffy om noen vil ha han ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Kunne katahdin-dekkenet passet Felix tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Hva slags lyd er det på Fluffyballen og hvor mye koster det å få sendt den tro? Har en bulle som sikkert hadde elsket å drepe den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts