Gå til innhold
Hundesonen.no

Slette gamle tråder i "Alt mulig"

Skal vi fjerne over 2 mnd gamle tråder i Alt Mulig?  

40 stemmer

1. 1.

• Ja
      37
    • Nei
      3

Recommended Posts

Skrevet

Hva mener dere om å slette tråder som er over 2 mnd gamle under "Alt mulig?" Det var forslag fra en av brukerne. Så bare stem i vei og kom med kommentarer :lol:

Skrevet

Jepp, kjempe enig!!

(eller det vil si.. jeg er enig i å slette tråder som det ikke har vært aktivitet i de siste 2 mnd. er det full diskusjon i en 3 mnd gammel tråd så bør ikke den slettes...)

Skrevet

Forsvinner ikke mange innlegg da?

Altså de som har så og så mange innlegg mister dem?

Ikke at det gjør meg noe, men lurer bare på om de gjør det :lol:

Skrevet
Jo de kommer til og forsvinne' date=' men vi vurderer og fjerne innleggstelleren fra alt mulig uansett. (se annen tråd)[/quote']

okei, har ikke sett den tråden, men tror det er en god idê, sikkert mange som bare skriver innlegg der inne for å få innlegg.

Skrevet

Jeg syntes de skal slettes jeg, om de har ligget døde i 2 mnd er det jo egentlig ikke så mye grunn i at de skal bare ligge der og ta opp plass.

Skrevet

Hmm #-o

Hvorfor ikke?

Men alikevel: Hvorfor?

Det kan hende mange skriver i "Alt mulig" for å samle innlegg, men jeg skriver i alle fall Ikke der for å samle innlegg, jeg skriver fordi det er et flott sted å bli Enda bedre kjent med forumets brukere...

Dette kan dere fullt og helt få bestemme selv :lol:

Skrevet

Ja, jeg er får å slette dem, det tar kanskje masse unødvendig plass?

Og hvis det er noe som er blitt slettet som folk vil ta opp igjen er det bare å lage en ny tråd:)

Er det noen tråd grenser?

Skrevet

Greit nok og bli kjent med hverandre, men hvor stor intresse er det egentlig for tråder som det ikke er skrevet i på 2 mnd.

Gjør det for og spare plass.

Skrevet

Uansett kommer det hele tiden nye brukere, og det er f.eks ikke vits i å ha tre tråder med bilder av medlemmene :lol: Da kan man slette de som er gamle, og så heller vente til en eller annen finner ut at det er på tide med en ny. Hehe.

Skrevet

Det kan godt slettes 2 mnd gamle tråder for min del. Mye mindre å holde styr på, og færre gamle tråder som tas opp..!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...