Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpespørsmål som ikke trenger en egen tråd


bippo
 Share

Recommended Posts

Jeg har en liten klump med biff i fryseren, og Bobby klør i tennene. Kan jeg gi han biffstykket? Han har spist ris+fiskebolle-komboen i en ukes tid nå, og er ikke dårlig i magen mer, men er litt redd for at rått kjøtt kanskje kan komme litt brått på systemet hans?

Spørs hvor mye rått kjøtt du har gitt han før, evt vom og hundemat. Jeg ville kanskje drøyd det til etter natten iallefall, det er kjipt om det blir en våkenatt med en valp med dårlig mage..

Kjøp heller inn tyggeben som valper tåler, klart det klør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, men jeg hadde nok ventet. Her gikk det mye i frossne gulrøtter i den værste tannfellinga :)

Prøvde å gi han frossen banan, det gikk ned på høykant :) Skal prøve frosne gulrøtter også, takk for tips.

Spørs hvor mye rått kjøtt du har gitt han før, evt vom og hundemat. Jeg ville kanskje drøyd det til etter natten iallefall, det er kjipt om det blir en våkenatt med en valp med dårlig mage..

Kjøp heller inn tyggeben som valper tåler, klart det klør...

Jeg ga han kjøttstykket, jeg. Krysser fingrene for at det går bra. :P Tyggebein har han nemlig null interesse av, så jeg (og han) begynner å bli litt desperate. Har fryst ned en klut som jeg gir han iblant, den liker han å tygge litt på, men utover det så bare slikker han på ting. Tygger heller på meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gi han frossen banan, det gikk ned på høykant :) Skal prøve frosne gulrøtter også, takk for tips.

Jeg ga han kjøttstykket, jeg. Krysser fingrene for at det går bra. :P Tyggebein har han nemlig null interesse av, så jeg (og han) begynner å bli litt desperate. Har fryst ned en klut som jeg gir han iblant, den liker han å tygge litt på, men utover det så bare slikker han på ting. Tygger heller på meg. :P

Legg et tyggeben en gang han ligger i bur eller noe lignende. Men husk at det bør være av den milde typen, alt annet er bare å be om trøbbel. Når han først får smaken for dem snur han seg neppe tilbake ;-) Kong som har ligget i fryseren med litt kjeks, mandelsmør eller peanutsmør er også en skikkelig slager, og da får de brukt tennnene bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...