Paranomia Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Kjedelig dag med alt for masse bilder 00.00: Jeg rydder kjøkkenet. 01.00: Jeg og Dexter koser oss med bløtkake. 02.00: Dexter og Amiga nistirrer på marsvinungene. 03.00: Jeg ser på Bones og håper magesmertene går over snart. 04.00: Ligger i senga og har sterke magesmerter, Dexter trøster. 05.00: Fortsatt ingen søvn... 07.00: Gadd ikke ligge i senga mer, så da sto jeg opp, skjærte opp epler og satt på te. Og spiste sjokolade 08.00: Frokost 09.00: Ligger jeg horisontalt og syntes synd på meg selv. 10.00: Ute og lufter Bjørn 11.00: Har jeg lagt meg i senga igjen i håp om å få sove litt... 14.00: Våkner igjen etter å endelig ha fått sove litt, og gir de søte små gulrøtter. Siter
Paranomia Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2014 15.00: Endelig fått dusjet og ordnet meg og hiver meg i bilen for å kjøre ned til dyrlegen med marsvinbæsj. 16.00: Hos dyrlegen etter butikktur og div. 17.00: Pluto-selfie når han endelig har kommet hjem fra jobb. 18.00: Pluto vinker, jeg og Bjørn skal til en venninne og drikke te 18.30: Ligger bak bussen... 19.30: Bjørn Her skal vi ut og gå tur. 21.00: Bjørnebilde. 21.30: Disse nydelige to bor hos venninna mi, men er mine. Hun låner de for avl 22.30: En kopp te til 23.00: Hjem 00.00: Marsvina skal igjen krangle om tre skåler, fremfor å spise av noen av de andre 15 Det var en lang dag, så da gjenstår det bare å se om jeg får sovet noe i natt 9 Siter
Guest lijenta Skrevet 1. September 2014 Rapporter Skrevet 1. September 2014 Som altid koss i zoo Siter
Aslan Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Koselig Til tross før magesmerter og lite søvn så morgenstunden din med te skikkelig koselig ut Siter
Renate A Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Liker så godt efit'ene dine med alle dyrene, men savnet fuglene ute, har du fortsatt de? Siter
mushi Skrevet 2. September 2014 Rapporter Skrevet 2. September 2014 Herregud, så søt Bjørn er! Hvordan er det å ha så liten hund sammen med en stor? Siter
Paranomia Skrevet 2. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2014 Liker så godt efit'ene dine med alle dyrene, men savnet fuglene ute, har du fortsatt de? Endene tenker du på? De har jeg ikke lenger, to ble tatt av reven og en har fått flytte til en nydelig gård i Andebu og har nå blitt mamma til 12 nydelige små Hun går løs der, finnes ikke et eneste gjerde noe sted, også har de stoooor badedam Herregud, så søt Bjørn er! Hvordan er det å ha så liten hund sammen med en stor? Det går kjempefint det Bjørn er sjefen da. De leker, herjer og løper etter hverandre, og det går kjempefint. Jeg har aldri sett to hunder være SÅ gode venner som det Bjørn og Pluto er. Siter
Renate A Skrevet 3. September 2014 Rapporter Skrevet 3. September 2014 Endene tenker du på? De har jeg ikke lenger, to ble tatt av reven og en har fått flytte til en nydelig gård i Andebu og har nå blitt mamma til 12 nydelige små Hun går løs der, finnes ikke et eneste gjerde noe sted, også har de stoooor badedam Åh, høres ut som den har fått det som plommen i egget da Synd med de to som ble tatt av reven, de er noen slue dyr disse revene En nabo her borte hadde hatt kjøkkenvinduet oppe i sommer da det var så varmt, plutselig på natten så hørte de et kjempe leven nede, da de kom ned (de var jo redde for tyver og det som verre er, så de var jo redde) så fikk de øye på reven før den hoppet ut vinduet igjen. Reven hadde hoppet oppi "buret" (de har en stor del av stuen sin delt opp med sånne grønne kompost grinder) og fått skadet begge kaninene ganske godt, så de måtte til dyrlegen med begge to, på søndag natt midt i fellesferien...dyrt revebesøk... Den ene kaninen ble sydd et par sting og fikk noen medisiner, de lever fortsatt i beste velgående, men har blitt litt mer skvettene når de er i "buret" sitt enn når de er i resten av huset, men de kan ikke ha hele første etasje om natten pga ledninger, møbler osv, men buret deres er STORT, tror ikke mange hadde giddet å dele av stuen sin sånn for to kaniner Siter
Paranomia Skrevet 3. September 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2014 Åh, høres ut som den har fått det som plommen i egget da Synd med de to som ble tatt av reven, de er noen slue dyr disse revene En nabo her borte hadde hatt kjøkkenvinduet oppe i sommer da det var så varmt, plutselig på natten så hørte de et kjempe leven nede, da de kom ned (de var jo redde for tyver og det som verre er, så de var jo redde) så fikk de øye på reven før den hoppet ut vinduet igjen. Reven hadde hoppet oppi "buret" (de har en stor del av stuen sin delt opp med sånne grønne kompost grinder) og fått skadet begge kaninene ganske godt, så de måtte til dyrlegen med begge to, på søndag natt midt i fellesferien...dyrt revebesøk... Den ene kaninen ble sydd et par sting og fikk noen medisiner, de lever fortsatt i beste velgående, men har blitt litt mer skvettene når de er i "buret" sitt enn når de er i resten av huset, men de kan ikke ha hele første etasje om natten pga ledninger, møbler osv, men buret deres er STORT, tror ikke mange hadde giddet å dele av stuen sin sånn for to kaniner Oi! såpass ja. Her skjedde det midt på lyse dagen, og det var overhodet ikke noe leven. Ingen som hadde hørt noe som helst. Det lå heller ikke en fjær igjen. Så de var rett og slett sporløst forsvunnet. Siter
Renate A Skrevet 4. September 2014 Rapporter Skrevet 4. September 2014 Oi! såpass ja. Her skjedde det midt på lyse dagen, og det var overhodet ikke noe leven. Ingen som hadde hørt noe som helst. Det lå heller ikke en fjær igjen. Så de var rett og slett sporløst forsvunnet. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.