tmp Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Har sett at det er en tråd ang fitbit her, og lurer derfor på om noen her har erfaring med andre typer band også? Har lyst på, men lurer på hvilket jeg skal satse på.. Synes fitbit høres bra ut mtp funksjoner inkl vekkerfunksjon, men liker polar loop mtp at det har et display med både klokke, info om trening, mål etc + tips til hva som må til for å oppnå mål. Mens om jeg forstår rett, så må du inn på mobil eller pc for å få info fra fitbit? Har noen prøvd begge? Evt andre? Hva liker dere best? Pro's & con's? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Lei fitbiten så den har fått en pause. Hovedsakelig fordi den må lades hver 5. Dag omtrent, så fordi den mangler klokke og så fordi den lyser opp litt for lett om natta om den ikke sitter ganske stramt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Hadde fitbit og er nå gått over til vivofit fra Garmin. Usikker på om jeg liker overgangen da jeg ikke får synkronisert den opp mot endomondo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Har garmin vivofit som også har display. Til nå veldig fornøyd. Liker at den ikke trengs å lades og at den teller svømming passe bra, da det er svømming og turgåing jeg driver mest med passer den ypperlig til mitt behov Kjøpte den i starten av juli, ikke hatt noe trøbbel med den enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Har Garmin vivofit og veldig fornøyd. Lader den jo aldri, har klokke og glemmer å synce fordi jeg har jo skritt og alt på den :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Lei fitbiten så den har fått en pause. Hovedsakelig fordi den må lades hver 5. Dag omtrent, så fordi den mangler klokke og så fordi den lyser opp litt for lett om natta om den ikke sitter ganske stramt på. Oi, hvilken har du? Jeg har Fitbit Ultra, og lader kanskje en gang i mnd? Har sett at det er en tråd ang fitbit her, og lurer derfor på om noen her har erfaring med andre typer band også? Har lyst på, men lurer på hvilket jeg skal satse på.. Synes fitbit høres bra ut mtp funksjoner inkl vekkerfunksjon, men liker polar loop mtp at det har et display med både klokke, info om trening, mål etc + tips til hva som må til for å oppnå mål. Mens om jeg forstår rett, så må du inn på mobil eller pc for å få info fra fitbit? Har noen prøvd begge? Evt andre? Hva liker dere best? Pro's & con's? Hvis du leser fitbit-tråden så vil du se at den dekker de fleste varianter av aktivitetsmålere. Lillesøster er veldig fornøyd med Polar Loop, jeg hadde ikke orket å lade hver 3. dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Oi, hvilken har du? Jeg har Fitbit Ultra, og lader kanskje en gang i mnd? Hvis du leser fitbit-tråden så vil du se at den dekker de fleste varianter av aktivitetsmålere. Lillesøster er veldig fornøyd med Polar Loop, jeg hadde ikke orket å lade hver 3. dag. Har bare lest test av fitbit flex. Finnes det nyere varianter med display kanskje? Hver 3. dag er kanskje ofte ja..og synes den vekkefunksjonen virker fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Oi, hvilken har du? Jeg har Fitbit Ultra, og lader kanskje en gang i mnd? Hvis du leser fitbit-tråden så vil du se at den dekker de fleste varianter av aktivitetsmålere. Lillesøster er veldig fornøyd med Polar Loop, jeg hadde ikke orket å lade hver 3. dag. har flex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Her lades flexen en gang i uken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Her lades flexen en gang i uken Og jeg lader en gang hver andre uke! Har skrudd av auto syncen da, for da måte jeg lade en gang i uka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 *rivesegihåret* Vil ha noen funksjoner fra fitbit og noen fra Polar Loop!! What to do... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 17. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Da har jeg kjøpt meg Sony Smartband! Spent på hvordan den funker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts