lucy Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Men du verden som disse feltritts hestene skvetter bommer rundt seg Ja! Er det bare fordi de er slitne, eller er feltrittshester generelt mer uforsiktige enn "vanlige" spranghester? Eller litt av begge? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 31. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Er vel en del som er litt tunge i beina etter i går Ja de slurver voldsomt med bakbeina sine, synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Ja! Er det bare fordi de er slitne, eller er feltrittshester generelt mer uforsiktige enn "vanlige" spranghester? Eller litt av begge? Jeg vil da heller tro det er omvent, at de er enda mer forsiktige. Mye vondere å smelle inn i et felthinder kontra spranghinder. Men de er nok slitne, den banen de red i går er ekstremt krevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Dobbeltposter fordi sonen er klikk. Men jeg må le litt, VM har fått meg til å lese masse om mine gamle hester, og lol. Jeg tror ene ponnien min er den mest diskuterte hesten på et hesteforum ever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 De er kanskje vant med at det er greit å veive litt bort hinderene fra de faste banene? Det var jo ganske mye subbing på en del av felthinderene og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SynneWoll Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Hvor lenge varer VM ? Har ikke gjort noe annet denne uken enn å se på alle opptakene som er tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Hvor lenge varer VM ? Har ikke gjort noe annet denne uken enn å se på alle opptakene som er tatt to uker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 De er kanskje vant med at det er greit å veive litt bort hinderene fra de faste banene? Det var jo ganske mye subbing på en del av felthinderene og... Ja, det var det jeg tenkte på og. Men at de er slitne fra i går, klart det. Var vel vått og (fikk ikke sett så mye, dessverre)? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 De er nok litt slitne, men generelt sett er ikke feltritthester så redde for beina sine som man kanskje ønsker at spranghester skal være. Det kan de ikke være - de hopper jo for eksempel hekker hvor det er meningen at de skal subbe nedi/hoppe gjennom, og en hest som er veldig redd for beina sine vil ofte ikke ha det gutset som trengs i en terrengbane. De er jo også vant til å ofte la bakbeina "gli" over hinderet, noe som er ganske fatalt i sprang 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Tom Bombadill Fine hestenavnet det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Dobbeltposter fordi sonen er klikk. Men jeg må le litt, VM har fått meg til å lese masse om mine gamle hester, og lol. Jeg tror ene ponnien min er den mest diskuterte hesten på et hesteforum ever åå, hvordan klarte ponnien å bli "kjendis" på hesteforum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 åå, hvordan klarte ponnien å bli "kjendis" på hesteforum? Ponnien var gal og mange hadde meninger om han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Heier forresten på tyskerne Michael og Sandra jeg. Syntes de red penere enn briten i terrenget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Velfortjent både indviduelt og laggullet. Gleder mitt hjerte at vinnerne i dette mesterskapet rir så pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Ponnien var gal og mange hadde meninger om han Høres kjent ut blir litt irritert, for hver gang noen nye rir har de fått kommentarer fra andre om at "han er jo så gal, tørr du virkelig det?" Osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 31. August 2014 Rapporter Share Skrevet 31. August 2014 Velfortjent både indviduelt og laggullet. Gleder mitt hjerte at vinnerne i dette mesterskapet rir så pent! Jeg så hun ikke i hverken dressuren eller terrenget, men det var en glede å se de i sprangen! Hesten så i hvert fall overhodet ikke sliten ut Ååh, gleder meg til sprang på tirsdag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Ingen hest i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Ingen hest i dag? Dessverre... hviledag. Benyttet sjansen til å se åpningssermonien på nettTV, men med unntak av Lorenzo og hestene så var det igrunn ganske kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Dessverre... hviledag. Benyttet sjansen til å se åpningssermonien på nettTV, men med unntak av Lorenzo og hestene så var det igrunn ganske kjedelig. Ååh jeg som gledet meg til en dag på sofaen med hest på tv. Jaja, det ser ut som det blir en dag i morgen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 @Marie Hvor finner jeg åpningseremonien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Ååh jeg som gledet meg til en dag på sofaen med hest på tv. Jaja, det ser ut som det blir en dag i morgen også. Samme her... *skuffa* @Marie Hvor finner jeg åpningseremonien? http://tv.nrk.no/serie/hestesport/MSPO31140114/23-08-2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Hvilken dag/dato var kür? Ser på nett tv og prøver å finne.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Hvilken dag/dato var kür? Ser på nett tv og prøver å finne.. 27.8 Starter her: http://tv.nrk.no/serie/hestesport/MSPO31140814/27-08-2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 (endret) Hva er det som går i morgen? Edit: Fant: sprangridning og voltige. Endret 1. September 2014 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 1. September 2014 Rapporter Share Skrevet 1. September 2014 Takk :-) Det var serieopptak fra getboksen jeg så på, derav dårlig info ;-) Nett-tv var litt mer informativ :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts