Kokospaniel Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Har fryseren full av mat som blir verneverdig osv... Hjorteskanker gis bort til blodsportrening. Samlermanien slo inn og jeg fikk tak i altfor mange, som fyller frysa. Bikkja har to skuffer, vi andre tre... Er ikke så aktiv med sportreninga lengre, så det holder med bare noen få på lager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Har fryseren full av mat som blir verneverdig osv... Hjorteskanker gis bort til blodsportrening. Samlermanien slo inn og jeg fikk tak i altfor mange, som fyller frysa. Bikkja har to skuffer, vi andre tre... Er ikke så aktiv med sportreninga lengre, så det holder med bare noen få på lager... Jeg har en venninne som har veldig lyst på. Hvor i Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Jeg vil også ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Oooo, kvar? Vil ha, men er kanskje vanskelig for meg å reise rundt for tida , så spørs kvar og når. Snill du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurohime Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Jeg er også interessert Så snilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Jeg kan evt oppbevare i frysen for deg Plutte til du er i disse trakter om den går i en vanlig kjøleskapfrys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Jeg kan evt oppbevare i frysen for deg Plutte til du er i disse trakter om den går i en vanlig kjøleskapfrys Du er jammen snill du og! Tar gjerne i mot det tilbodet om det passar seg slik, men ikkje nødvendig med stor ståhei for min del altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Fana, men er innom Fyllingsdalen stort sett hver dag også. Os kan også leveres på ved behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Jeg kan evt oppbevare i frysen for deg Plutte til du er i disse trakter om den går i en vanlig kjøleskapfrys Det kommer nok litt ann på hvor mye anna du vil ha plass til der samtidig de lengste tar hele bredda i fryseskapet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Er ikke allverden med plass. Små skuffer vet ikke hvordan en skank er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 @Enits tenk sånn ca fra midten av leggen på en hjort og ned. 30-50 cm kanskje de fleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. August 2014 Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 @Enits tenk sånn ca fra midten av leggen på en hjort og ned. 30-50 cm kanskje de fleste. Da tror jeg ikke de går i frysen min dessverre @plutte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 29. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2014 Kan ikke de som vil ha, og som har plass i fryser osv, sende meg en pm? Så avtaler vi henting/levering :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 30. August 2014 Rapporter Share Skrevet 30. August 2014 Da tror jeg ikke de går i frysen min dessverre @plutte Ikkje noko problem, takk for tilbodet! Sender kanskje pm når eg veit meir kva eg driv med neste veke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts