Henriettebah Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Hei! Har ikke tid til å begynne på ukentlig ridekurs nå siden jeg får valp om noen uker, men kunne godt tenkt meg å tatt et weekendkurs eller fler i vinter, siden jeg savner det å drive med hest veldig mye! Har sett litt rundt etter rideskoler, men syns det er vanskelig å bedømme utifra hjemmesidene. Lurer derfor på om noen har en rideskole å anbefale meg som arrangerer slike kurs? Er ikke så farlig hvor den ligger bare det ikke er altfor langt å kjøre. Om det ikke er med overnatting vil jeg helst at den skal ligge i nærheten. Bor på Råholt i Eidsvoll kommune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg red en liten stund hos Drøbak Ridesenter, veldig fornøyd med dem. Jeg hadde ihvertfall en flink instruktør, og syntes at hestene var fin å ri på til å være rideskolehester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriettebah Skrevet 25. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Takk for tips, men sjekket siden deres og ser ikke ut til at de har weekendkurs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg kjenner ikke til rideskoler i distriktet ditt, men jeg vet av flere flotte staller, der du kanskje kan få innpass. Send meg en PM om du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Flere rideskoler har privattimer. Jeg vet de har det på Alna ridesendter og Nordtvet gård ihvertfall. Da kan du jo få hva du vil, på helg eller dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Nes ridesenter er jo ikke så langt å kjøre fra deg. Tror kanskje ikke de har weekendkurs, men de har jo privattimer, så sikkert ikke noe problem å få til noe fornuftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts