Gå til innhold
Hundesonen.no

Erfaring med Bergen Smådyrklinikk?


bippo
 Share

Recommended Posts

Hei! Valpen min er ganske dårlig i magen, så oppdretter har sagt at jeg bør ta en tur til veterinær fordi han kanskje trenger antibiotika eller noe sånt. Greia er at jeg bor midt i sentrum, har ikke bil, og Bobby blir veldig fort bilsyk (så buss er ganske uaktuelt akkurat nå) så da er Bergen Smådyrklinikk det nærmeste alternativet, er det noen som har erfaring med dem? Det er disse jeg snakker om http://www.bergensmaadyrklinikk.no . På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt dem nå mens hunden har hatt lugnebetennelse, syns de er veldig greie. Stort sett, fikk en overaskelse på regningen når de gjorde litt mer enn jeg forventet (de tok røntgen av lungene hans, fant en del grums de skylte ut/tok prøve av og det ble noen kroner ekstra), men det måtte nesten gjøres og da slapp han å komme i narkose to ganger. Forklarer godt og er flink med hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey :) takk dere! Det virker som han er ganske mye bedre i magen nå, avføringen er nesten helt fast igjen, og uten spor av blod, så jeg tror kanskje ikke vi trenger å ta turen dit likevel :) han virker hvertfall mye piggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått der i 15 år med både hunder, katt og andre smådyr, og har egentlig vært veldig fornøyd. Jeg byttet klinikk da jeg fikk anbefalt avliving fremfor utredning hos en hund med vedvarende hudplager OG en anbefaling om å la "naturen gå sin gang" da samme hund hadde en kraftig infeksjon i et ledd (som endte med amputasjon på en annen klinikk!). Så erfaringene er både og, men for det meste har de vært gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Var der en tur i dag pga UVI, og syns de virket veldig flinke. Jeg har jo aldri vært hos veterinær før, så det er ikke sånn at jeg har så mye å sammenligne med, men vi kommer nok til å fortsette å gå der :) har nok mye med at jeg har en veldig grei valp også, fikk et termometer oppi rumpa og kunne ikke brydd seg mindre :) også var det veldig overkommelige priser. Så ja, det var en fin første opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...