Gå til innhold
Hundesonen.no

Hd-Rønking


Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta

MoHaHaHa..Mamma PÅSTÅR at Milo ble rønket før vi fikk han..Vi fikk han når han var 9 uker...Og som sagt så har Milo vært HALT lenge... =S Begynte og gå over, MEN nå er det helt forferdeligt...Bare når han løper osv..KAnskje etter ulykken? =( Noe som har kommet igjen, komemt for og bli? :)

Har vært halt i 3 måneder nå, og pappa har ENDELIG sett hvor halt han er. Neste stopp: Dyrlegen!

Kan ikke si at jeg gleder meg!

Det komemr smygende når han løper løpsk. Synes ikke når han går... =/

Venstre bak lår...ÅRh..Og hver BIDIGE gang jeg tramper litt på en av føtterne hans så hyler han og får skjelve anfall :D

Huff og HUFF!!!

Vi er visst ikke noen flinke hunde eiere vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoHaHaHa..Mamma PÅSTÅR at Milo ble rønket før vi fikk han..Vi fikk han når han var 9 uker...Og som sagt så har Milo vært HALT lenge... =S Begynte og gå over, MEN nå er det helt forferdeligt...Bare når han løper osv..KAnskje etter ulykken? =( Noe som har kommet igjen, komemt for og bli? :)

Har vært halt i 3 måneder nå, og pappa har ENDELIG sett hvor halt han er. Neste stopp: Dyrlegen!

Kan ikke si at jeg gleder meg!

Det komemr smygende når han løper løpsk. Synes ikke når han går... =/

Venstre bak lår...ÅRh..Og hver BIDIGE gang jeg tramper litt på en av føtterne hans så hyler han og får skjelve anfall :(

Huff og HUFF!!!

Vi er visst ikke noen flinke hunde eiere vi :)

Det er forskjell på å være å være fersk hundeiere kontra det å være en erfaren hundeeier. At man er nybegynner betyr ikke at man ikke er flink, men man har rett og slett ikke kjennskap/kunnskap til alt som kan skje med en hund.. :?

Men jeg håper dere finner ut av det med hunden deres! Håper at det ikke er alvorlig. Lykke til og gi beskjed om hvordan det har gått til dyrlegen da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...