Gå til innhold
Hundesonen.no

K9Madness Hedda


LØJ
 Share

Recommended Posts

Vi har vært så heldige å få en K9Madness hund inn i våre liv. Lille frøken Hedda har vært her en halvannen ukes tid nå og starten ble svært så dramatisk da hun etter et par dager, midt på natta selvfølgelig, begynte å spy og ha heftig diare. Rett til veterinæren som på røntgenbilder finner noe som sitter fast i tarmen. Hedda får antibiotika og smertestillende i sprøyteform og vi settes opp til operasjon morgenen etter. Valpen sover i noen timer og når hun våkner til så er det en helt annen valp, som ser uforskammet frisk ut. Tilbake for operasjonstimen, nye bilder, og klumpen i tarmen er søkk vekk. Det eneste vi ser er kontrastvæsken bakerst i tarmen. Frøkna blir erklært frisk og har etter denne hendelsen ikke vist noen tegn til forstoppet tarm. Jaja, noen ganger skal man ha flaks :)

b5c5aa63-b903-40d1-a88b-1883eb963c55.jpg

24888f9a-59fc-421a-b874-4c3cecc20ad4.jpg

Appen photobomber

17d72b73-da5b-4eab-988c-4c9be635e799.jpg

83086507-c648-46fe-acea-2792da4829d7.jpg

Natta

dfef9c35-bf69-44b9-a969-99d5839d8932.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig at du har fått deg presa! ? og jeg føler meg jo litt som "filletante" siden jeg har hatt en del å gjøre med kullet siden de var små nurk <3 Masse lykke til med henne. Jeg håper du vil trives med rasen, og jeg tror du har fått deg en bra hund! ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja, etter mange års lusking i kulissene til presamiljøet (og muligheten åpnet seg) greide jeg ikke dy meg lengre. Blir veldig spennende dette. Vi har så smått begynt å trene og hun takler finfint det jeg utfordrer henne på, siden hun var såpass "gammel" når jeg hentet henne har det for det meste vært miljøtrening/preging/sosialisering nå i starten. Hun er ca 3,5 mnd nå. Kursing i div blir det jo nok av da jeg er så heldig å kunne gå så mye kurs jeg vil uten at det koster.

Nei, dette skal bli så bra atte :bananas:

@jma: selvfølgelig er du å regne som filletante :) (...siden jeg har som baktanke å utnytte all din rasekunnskap når jeg trenger det :innocent: ...)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...