Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønsker en middels/liten hund


Happyface
 Share

Recommended Posts

Spanielene (se bort fra den amerikanske versjonen) er herlige dyr alle som en. Personlig blir de litt for små for oss, samt at vi setter pris på å slippe pelsstell (det holder liksom med støvsuging). Du kan bruke dem til det beste, de er fantastiske familiemedlemmer og de er en racer på både spor og andre gøyale aktiviteter. Bare vær kritisk ift valg av oppdretter, det kan ta lang tid å finne noen som har de samme verdiene som deg selv og det kan ta enda lengre tid før de samme folkene skal ha kull... De skal jo ville selge til deg også :P Jeg synes også at ESS og WSP er fantastiske hunder, og rent eksteriørmessig er de nok de fineste i den gruppen (rent subjektivt altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å velge!! :(:P

Samboeren liker best sheltien å jeg står vell 50/50 :P har heldigvis god tid på å velge.

Er også litt skeptisk på pelsstellet til ESS, jeg hadde cairn før, å nappingen ble for mye for meg.

Jeg får sette meg nes å lese litt å snakke me oppdrettere på begge rasene å så ser jeg hva jeg faller på :)

Tusen takk for svar alle sammen! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...