MonicaT Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 På hytta har vi stoffsofa og den blir full av hundehår når fire hunder ligger der. Skal kjøpe ny støvsuger. Noen tips til en som fjerner hår fra sofaen? (Evt andre tips) Siter
Tabris Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Vi har hatt gode resultater med å bruke en nal, sånn man bruker til vindusvask, til tøysofa. Det får skrapet opp og samlet pelsen ganske effektivt. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 En bøtte med vann, ta hånden din ned i vannet og stryk den over sofaen. Hilsen hun med mørkegrå stoffsofa og hvite hunder (som ligger i sofaen) Ellers bruker jeg pledd i sofaen når vi er på hytta Siter
TullBull Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Moren min har sånn her type tekstilbørste; http://www.vask-rens.dk/product/tekstilboerste-vendbar-28/ Den funker gull på hennes sofa, men avhenger litt av hva slags stoff det er tror jeg. Super på svarte olabukser som trekker til seg hundehår også Siter
Renate A Skrevet 17. August 2014 Rapporter Skrevet 17. August 2014 Oppvaskhansker som er litt fuktige hjelper også veldig godt med å få bort hundehår, og pusseskinn. Jeg ville gått til en butikk som selger støvsugere og hørt, da får du sett på dem også, hvordan børster som følger med, hvor kraftig den suger osv osv. 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 18. August 2014 Rapporter Skrevet 18. August 2014 Klesrulle fjerne hår her. Hvit whippet, svart/mørkegrå tøysofa. Nå røyter ikke mine så mye, og hårene er veldig myke.Fuktig hånd eller klut fungerer også greit.Ellers så har støvsugeren vår et sånt lite runt hode som vi har brukt på sofaen en gang også. Det funket veldig bra. Tror de fleste støvsugere selges med den type hode, fulgte vel med 3 forskjellige hoder på vår. Siter
Recommended Posts