Helly Skrevet 15. August 2014 Rapporter Skrevet 15. August 2014 Eg har jo ein liten Corgi-tass som eg er veldig glad i, og han må få sin egen tråd også. :3 Lulubelle's Dirty Dancer AKA Baldrick er 4,5 mnd og kjøpt hos Kennel Lulubelle. Eg har altfor mange bilder av han, og her er noken av dei. Ikkje kult å bli henta av eit eller anna random kvinnfolk på ein travel flyplass for så å bli stappa i ein liten bag! :c Av og til latar han som han er ein skinnfell. "Vil ikkje være punk, eg...." Den første tida satte Twister (hunden til foreldrene mine) veeeldig pris på at Baldrick ikkje rakk opp i stolen. Dei vesle piraya-tennene er derimot svært tålmodige... Superflink til å gøyme seg! Innser no at eg har mest bilder av han når han ligger...? Han er liksom sånn 50% av tida, resten av tida er han ein irriterande klegg, sånn som i denne videoen: 9 Siter
TullBull Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Så søt, må jo elske de ørene Siter
lucy Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gud, så søt! Og veldig kult navn (Black Adder, ja?) Siter
Helly Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Tusen takk! Gud, så søt! Og veldig kult navn (Black Adder, ja?) Jepp, navnet er frå Blackadder. Syns det er eit veldig passande Corgi-navn. I tillegg passar det godt til personligheita hans, men det var jo ikkje heilt planlagt. 1 Siter
Helly Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 I dag malte eg rekkverket på terassen, og Baldrick syns tydeligvis ikkje at han har nok kvite tegningar, så han la seg attmed det når det var nymalt. Bar rett i dusjen, og det tok heldigvis vekk det meste. Eg satsar på at det forsvinner etter kvart... 4 Siter
Recommended Posts