Teserere Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 ...hvilken burde det vært? Jeg kan grunnleggende agility, og har konkurrert et par år, men ser for meg en bok som gir deg de gode tispene til å komme til topp. Alt fra grunntrening til pirking. Mener jeg har sett meg ut en svensk jeg hadde lyst til å kjøpe, men har glemt navnet på boka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Jeg har ikke lest så mange, men jeg synes Shaping Success av Susan Garret er veldig bra. Handler om (en av) hennes hund som ble champion og vant en del mesterskap, med mye bra både om grunntrening og oppfølging videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barney Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Agility right from the start! Den tar for seg alt fra innlæring til handling og masse tips og triks. Jeg fikk veldig mye ut av den ihvertfall http://www.agilityrightfromthestart.com/reviews.html Her ser du noen av øvelsene fra boka: http://www.agilityrightfromthestart.com/exercises.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 12. August 2014 Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Agility 1-2-3 og Agility right from the start, har begge i nettbutikken:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Hvilken av disse bør jeg kjøpe tro, som min ene agilitybok? Agility 1-2-3 og Agility right from the start Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Hvilken av disse bør jeg kjøpe tro, som min ene agilitybok? Agility 1-2-3 og Agility right from the startAgility right from the start [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Men jeg lurer på om det er den boka som mener man aldri skal blindbytte. I så fall, bare se bort ifra den biten. Det er ganske utdatert [emoji14] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 2 timer siden, tonjek skrev: Men jeg lurer på om det er den boka som mener man aldri skal blindbytte. I så fall, bare se bort ifra den biten. Det er ganske utdatert Off topic, men ja, teit Ellers så har du de instruktørene som ikke vil bruke det eller (enda bedre - ironisk) de som sier man utelukkende kan bruke det enkelte ganger men da må man være SUPERGOD på dem - men hvordan blir man god, om man aldri får lov til å trene på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 10. Januar 2017 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2017 Takk, da satser jeg på den ? og skal ta biten om blindbytte med en klype salt.. vi trener allerede på det og har instruktør som ikke sier annet heller ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts