KatrineogGutane Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Hei! Akkurat i dag kom valpen min saman med 7 andre små.. Så er veldig glad nå. Håper at det går bra med alle 8 valpane. Eg tenker på at kanskje det ikkje er så dumt å kalle opp den 3 hunden viss det blir hann for Niko? Elles har eg Siko,Tony, Theo og Milio. Min første hund hadde Nico som namn og vi liker det så godt.. Tar likevel imot forslag til hann. Jentenamn sliter eg litt med.. Har eit par namn som eg liker veldig godt. Arielle Ayla Aaliya Arven Maja Kaja Dina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Av navn til hannhund liker jeg Logan, Leo, Charlie, Dennis, Milo, Luca, Oliver og Casper. Til tispe likte jeg Maja best av de du listet opp. Ellers liker jeg veldig godt Fanny, Alva, Vilja, Astra, Karma, Ares, Lyra og Molly 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Hvilken rase er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Det er dvergschnauzer sort/sølv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Helt enig med Jenny, Logan er et nydelig navn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 13. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2014 (endret) Det blir nok ein gut igjen. Elias, Trym, Niko, Sico og Milo er alternativa på namnelista. Endret 13. August 2014 av Hjelleuren`s_Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts