Gjest Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Melvin synes store sorte/mørke hunder er litt skumle. Vil tro det henger sammen med at han har vært i basketak med to hannhunder av nettop denne typen hvor de hadde totalt overtaket og han ble skremt. Men ikke vet jeg, det er i allefall de mørke som er skumle! SÅ, vi er på leting etter en eller flere mørke tisper som vil være med oss og gå tur - gjerne løse (vi kan vente til etter båndtvangen) så de kan leke litt/bare omgås? Ikke noe fast altså, bare møtes en eller to ganger så han får positive opplevelser med slike hunder også. Han går ikke overens med andre hannhunder, så derfor må det bli tisper - de pleier han å oppføre seg pent med så lenge de ikke lar han overkjøre de fullstendig, da kan han bli litt voldsom i leken. Vi holder til i Ski men er ganske mobile i Follo-Østfold-Oslo -området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg er med hvis du kan komme til Oslo? Kan dra rundt i Oslo, men har ikke lappen så det må bli her for en fattig student som ikke har råd til bussbillett utenfor Oslo Men er fleksibel ifht hvor i Oslo da Har forresten en grei, sort (relativt liten) Labbetispe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg har en rottistispe. Bor i Oslo, men kan fleksibel, for nå har jeg bil og lappen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Jeg bor i nærheten av Lillestrøm (kanskje litt langt unna?) Har en passe stor Flat tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Sonen altså! @Lunatic @Martine Perfekt! Er dere kjent i turområder i Oslo? Gjerne turområder hvor man ikke møter så altfor mange andre med hund. Evt. store oversiktlige områder hvor vi kan tusle litt rundt og hundene løpe, det fungerer også Og kan gjerne plukke opp dere Lunatic, hvis det ikke går kollektivt helt frem til steder som er fine å gå tur i Går tispene deres greit med andre tisper så vi kan finne en dag sammen eller er hver for dere best? Nå ble jeg glad altså @Cavalierflat Ja, Lillestrøm blir nesten litt i lengste laget tror jeg, men takk for tilbudet uansett Men om jeg plutselig har en fridag uten noe annet å gjøre så har jeg ikke noe imot å ta turen heller altså, isåfall sier jeg ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Sonen altså! @Lunatic @Martine Perfekt! Er dere kjent i turområder i Oslo? Gjerne turområder hvor man ikke møter så altfor mange andre med hund. Evt. store oversiktlige områder hvor vi kan tusle litt rundt og hundene løpe, det fungerer også Og kan gjerne plukke opp dere Lunatic, hvis det ikke går kollektivt helt frem til steder som er fine å gå tur i Går tispene deres greit med andre tisper så vi kan finne en dag sammen eller er hver for dere best? Nå ble jeg glad altså @Cavalierflat Ja, Lillestrøm blir nesten litt i lengste laget tror jeg, men takk for tilbudet uansett Men om jeg plutselig har en fridag uten noe annet å gjøre så har jeg ikke noe imot å ta turen heller altså, isåfall sier jeg ifra! Er noen fine turområder i nærheten av meg (Kjelsås) hvor vi sjelden møter andre Min pleier å gå helt fint med andre tisper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Jeg og @Martine har jo trent sammen en gang, og jeg tror våre tisper går helt fint sammen Min pleier det i her fall. Det eneste er at jeg må ha langline på min Jeg er borte nå i uke 33 (denne uka som kommer), men etter det er jeg veldig fleksibel på tid og sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Jeg er vekk i uke 34, men da tar jeg opp denne etter det, så ser vi om vi får til noe da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Høres bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Vi kan også bidra men det må bli utover høsten da frøkna ennå bare er 3 mnd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg har undervisningsfri onsdag, torsdag og fredag denne uka og kan gjerne ta turen til Oslo om det passer for dere en av de dagene? @Martine @Lunatic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg kan være med på onsdag og torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Jeg tror også jeg kan onsdag og torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2014 Rapporter Share Skrevet 25. August 2014 Kan dere like tidlig begge dager? Tenker at det er litt færre ute å trasker før alle kommer fra jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Jeg foreslår torsdag! Hvis det passer for dere? Har en oppgave jeg gjerne skulle ha kommet skikkelig i gang med i morgen, så torsdag er det greieste for min del. Gjerne så tidlig som mulig Formiddagen-ish? @Martine @Lunatic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Jeg foreslår torsdag! Hvis det passer for dere? Har en oppgave jeg gjerne skulle ha kommet skikkelig i gang med i morgen, så torsdag er det greieste for min del. Gjerne så tidlig som mulig Formiddagen-ish? @Martine @Lunatic Torsdag formiddag er fint hvis jeg får lov av samboeren, han pleier å ha henne med på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Torsdag formiddag er fint hvis jeg får lov av samboeren, han pleier å ha henne med på jobb Jeg er med! Så kult Jeg er ikke kjent i Oslo - hvor skal vi møtes? Har som sagt bil, og kan plukke opp dere Lunatic om det er vanskelig å komme seg dit kollektivt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 26. August 2014 Rapporter Share Skrevet 26. August 2014 Så kult Jeg er ikke kjent i Oslo - hvor skal vi møtes? Har som sagt bil, og kan plukke opp dere Lunatic om det er vanskelig å komme seg dit kollektivt Kjelsås? Maridalen? Solemskogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Kjelsås? Maridalen? Solemskogen? Alt høres flott ut for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Solemskogen hørtes jo fint ut? Uten at jeg har vært der før Er 10 for tidlig? @Martine @Lunatic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 27. August 2014 Rapporter Share Skrevet 27. August 2014 Solemskogen hørtes jo fint ut? Uten at jeg har vært der før Er 10 for tidlig? @Martine @Lunatic For meg passer det i hvert fall fra sånn 1030? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts