Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt yndlingsbilde fra 2005!


Basse

Recommended Posts

Nå er det på tide å legge ut det bildet du har tatt av din(e) hund(er) fra året 2005 som du er mest fornøyd med.

Skal vi si max 1 billde per hund?

Gleder meg til å se masse herlige bilder :D

(sorry om jeg legger det på feil sted :oops:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Det ble mange fine bilder i 2005, men et av favorittene mine er dette som Helene (tuppetroll) tok da vi var på tur i høst :)

ebbeklikketre.jpg

(helene,jeg rappa det på siden din for der var det litt mindre enn det jeg hadde her, ok :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere andre sier, det er utrolig vanskelig å velge! Det må bli de her jeg liker best fra i fjor.

Likka:

2005ukens1.JPG

Luna:

luna18.JPG

og Bris:

bris16.JPG

Men det bildet jeg er mest fornøyd med i hele år er ikke av en av mine hunder, og grunnen til jeg ble så fornøyd med det var fordi vi strevde med å få det til. Tror stakkars Ingvild løp 50 runder før var jeg fornøyd, jeg skulle få et bilde av at Tim strakk skikkelig ut i trav! (Tim er forresten kullbror av Luna)

2005ukens23.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritter ja... det er jo så mange.. når man tar flere tusen bilder i løpet av året, så blir det uhorvelig mange dårlige bilder, men også den god del bra, så å velge synes jeg er nesten umulig :-).

Her er noen av mine "hits" fra i fjor:

Dette er avdøde Tommy, populært kalt Gubbelille - eid av 2ne:

2005-01-22-Tommy06.jpg

2005-01-22-Tommy13.jpg

Her er Clyde: N BCH Torpedo's Working in a Coalmine

2004-11-13-Clyde23.jpg

Dette er Buffy: N UCH Taa Palati's Walk On Air

2005-03-06-Taa-PalatisWalkOnAir05.jpg

2005-03-06-Taa-PalatisWalkOnAir21.jpg

Og her er min lille Babs (INT NORD UCH KBHV04 Mezzoforte Surprise) på feltsøk i skogen:

2005-08-09-Babs03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flotte bilder dere har lagt inn! Kjempeflotte!! Skjønner godt at dere er fornøyde! :)

Jeg har mange favoritter. Likte godt det julebildet jeg la inn til julekonkurransen her. Men to bilder jeg er fornøyd med er dette tatt av noen andre:

herasitter2.jpg

og dette tatt av meg:

morro6.jpg

Men veldig vanskelig å velge da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...