bardmand Skrevet 1. August 2014 Rapporter Skrevet 1. August 2014 Diskuterte dette med "lundehundbrems" i en annen tråd for en tid tilbake. Tenkte bare jeg måtte dele denne videoen fra oppredderklassene på årets rasespesial på Morokulien. Det begynner etterhvert å bli mange som kan vise lundehundene sine på utstilling også, og det er gøy å se. Den eneste som ikke "oppfører" seg i ringen er den jeg viser, som bare ville fram til "mor" som gikk foran. Der var det jeg som ble brems, m.a.o. https://www.facebook.com/photo.php?v=10152760531237985&set=o.2264324395&type=2&theater 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.