Gå til innhold
Hundesonen.no

wimp galaxy s4


Mud
 Share

Recommended Posts

Det er sannsynligvis hodet mitt det er noe i veien med, men sånn er det noen ganger.

HVORFOR får jeg ikke lukket wimp på galaxy s4?

Jeg får den vekk for en liten stund når jeg lukker den slik jeg lukker alle programmer, men så popper ikonet opp øverst igjen .

Møkk! Jeg er redd den tapper meg får både batteri og data.

Eneste som har virket skikkelig er å restarte telefonen.

Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du oppdatert den i det siste? Wimpen altså?

Jeg vet ikke hvordan s4 er, jeg har hatt 2 og har nå 5, men på de er det en sånn knapp hvor du får opp alle kjørende enheter og der kan du gå inn og stoppe dem.

Ellers så kan du jo gå inn og sette den på offline så står den i alle fall ikke og drar data. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du oppdatert den i det siste? Wimpen altså?

Jeg vet ikke hvordan s4 er, jeg har hatt 2 og har nå 5, men på de er det en sånn knapp hvor du får opp alle kjørende enheter og der kan du gå inn og stoppe dem.

Ellers så kan du jo gå inn og sette den på offline så står den i alle fall ikke og drar data. :)

Jeg bruker den knappen.

Telefonen er ny , jeg hadde ikke det problemet med S3. Den oppdaterte seg vel da. Har satt den på offline nå, men den tapper meg vel fortsatt for strøm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg har S4 og har ikke noen sånne problemer - dvs. jeg går å stenger den fysisk - for den blir hengende, men når jeg har stengt den og slettet varselet om at den fortsatt er aktiv så er den jo av. Og jeg tror ikke den da suger hverken strøm eller annet.

Den fikk det for seg en periode at den bare skulle starte seg selv, men det gjør den ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har S4 og har ikke noen sånne problemer - dvs. jeg går å stenger den fysisk - for den blir hengende, men når jeg har stengt den og slettet varselet om at den fortsatt er aktiv så er den jo av. Og jeg tror ikke den da suger hverken strøm eller annet.

Den fikk det for seg en periode at den bare skulle starte seg selv, men det gjør den ikke lenger.

Jeg får ikke slettet varselet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...