SunsetYang Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Flott, nå fikk jeg lyst på dreads.. Har hatt lyst på i mange år, men alltid hatt for kort hår. Nå er det langt nok, lyseblondt og blå-turkis, og floker seg to sekunder etter børsting. Hadde jo vært stilig med et par med perler og pynt til sommeren Siter
Gjest Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Jeg ble inspirert av denne tråden og satt å kikka på #dreadlocks på instagram en times tid i går kveld Jeg synes det hadde vært kult med bare et par-tre stykk i sommer, går det an? Siter
Elisabeth00 Skrevet 9. April 2015 Rapporter Skrevet 9. April 2015 Jeg ble inspirert av denne tråden og satt å kikka på #dreadlocks på instagram en times tid i går kveld Jeg synes det hadde vært kult med bare et par-tre stykk i sommer, går det an? Går an ja, men det blir mye floker rundt dem (må skille håret fra dreadsene relativt ofte) og det sliter på håret rundt. Jeg hadde to stk et halvt år. Likte det, men til slutt ble det litt for mye styr med å skille hår fra dreads, osv. Håret ble slitt etterpå, altså den delen som hadde vært dreads. Jeg har langt hår og får ikke så lett floker, men likevel var det en ganske stor jobb å skille hår fra dreads. Men syns det er kjempe fint med få dreads Fint med mange også da : Siter
Recommended Posts