Evelina Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Skrevet 29. Juli 2014 Leser på Agria at de har en samlingsrabatt om man har fire hunder der. Hvor mye rabatt er dette? Er det da rabatter på alle fire hundene? Eller er det kun rabatt på den fjerde hunden? Siter
Guest Bølla Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Skrevet 29. Juli 2014 Medlem i NKK; 10 % Oppdretterrabatt; 27 % Mer enn 4 hunder; 15 % Maksimal rabatt på årspremie; 50 % (de kan kombineres) Siter
yurij Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Skrevet 30. Juli 2014 Det hjelper jo litt. Lurer på om man kan være så frekk å dra den oppdretterrabatten på at man har et kennelnavn? Burde jo holde? Siter
Guest Bølla Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Skrevet 30. Juli 2014 @yurij Har ikke lest vilkårene, men tror kravene først og fremst er at man har registrert kennelnavn hos NKK. Siter
Evelina Skrevet 30. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2014 Jeg er også medlem i NKK. Får jeg da 10% for medlemskapet og 15% fordi jeg har fire hunder?. Tilsammen 25% rabatt? Siter
Guest Bølla Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Skrevet 30. Juli 2014 Jeg er også medlem i NKK. Får jeg da 10% for medlemskapet og 15% fordi jeg har fire hunder?. Tilsammen 25% rabatt? Jeg ville absolutt ha lagt det frem som et krav ja :-) Du kan jo reklamere med at du kanskje planlegger å starte oppdrett snarlig og viderefører/reklamerer for Agria som reklameselskap til nye valpekjøpere osv. Siter
Lillekrapyl Skrevet 31. Juli 2014 Rapporter Skrevet 31. Juli 2014 Spurte om rabatt ettersom jeg har Kennelnavn. Fikk dette svaret: Hei og takk for din henvendelse.Du må ha minst 3 hunder forsikret på samme forsikringsavtale, for å få en oppdretter/samlingsrabatt. Har du 2 hunder til vil du få ytterligere 27% rabatt. Siter
Evelina Skrevet 8. Desember 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2014 Noen som har linken til dette? Finner det ikke igjen Siter
Recommended Posts