Rolfii Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Selger eller bytter vårt varikennel ultra xl fashion. Selges grunnet at det blir for stort. Kan selges for 500,- eller byttes i samme type i strl Large. Befinner seg på råholt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mari Mosebakken Ruud Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2014 Heisann!Vet du lengden på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2014 Det er 101h x 68b x 78h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2014 Jeg er interessert i buret ditt. Er det helt og uten skader? Har dere fortsatt vannkoppen? Kan du sende det? Jeg betaler selvsagt fraktkostnader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mari Mosebakken Ruud Skrevet 30. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2014 Kan hente det i morgen om det er i ok stand,da jeg bor på Dal:-)Skal til dyrebutikken på Råholt i morgen å hente för:-)Bor du langt unna senteret? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Ser gjerne at det blir hentet når det er så svært Er hjemme etter 12 idag, Ann-Mari. Sender deg melding med adressen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfii Skrevet 31. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2014 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts