MorBilly Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Jeg ønsker å kjøpe den blå greia som skal være inni festet på springeren. Så hvis noen er så heldige å ha en sykkel som passer og ikke trenger den hadde det vært glimrende. Jeg kjøpte selvsagt en brukt springer som ikke hadde den med og hvis jeg skal kjøpe nytt feste koster det like mye som springeren jeg alt har kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Jeg ønsker å kjøpe den blå greia som skal være inni festet på springeren. Så hvis noen er så heldige å ha en sykkel som passer og ikke trenger den hadde det vært glimrende. Jeg kjøpte selvsagt en brukt springer som ikke hadde den med og hvis jeg skal kjøpe nytt feste koster det like mye som springeren jeg alt har kjøpt. Får du ikke napp så ring og prat med dem. Mange år siden jeg hadde kontakt med dem men da hadde de service så stor sjanse for at du kan få kjøpt den san utenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 23. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Takk for tips! Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 De har ekstra på enkelte dyrebutikker, så senest i dag på tropehagen zoo iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Den dingsen er ikke nødvendigvis blå, når du kjøper ny springer så følger det vel med 3 eller 4 sånne dingser - rød, hvit og blå - alt ettersom hvor tykk ramme du har på sykkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Åh, jeg så bare bilde av en blå dings på nettsida deres. Men jeg skal sende en mail å spørre om de har sånt liggende løst. Takk for tips alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Tror eg har liggende, dersom du ikke får tak i andre steder. Må bare sjekke i boden senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts