TullBull Skrevet 24. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Kjempefine bilder! Utrolig flott turterreng dere har :D Siter
Ginaml Skrevet 24. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2015 Så flotte bilder! Kjempefine bilder! Utrolig flott turterreng dere har :DTusen takk dere to! Ja er veldig fint tur terreng her i området Siter
Ginaml Skrevet 10. Januar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2016 Litt nye bilder siden sist! Den siste uka har jeg hatt passet mine besteforeldres hund, en shih tzu tispe. De kommer veldig godt overens, og jeg synes det er så gøy å se at Freia har fått ett skikkelig bånd med en annen hund. Laika, som hun heter, er enda veldig ung, og det er tydelig at Freia prøver å "oppdra" henne. Den ene dagen hadde hundene vært ute å luftet seg. Freia kommer inn døra mens Laika gir ett dumt blikk. Da springer Freia ut og dulter litt borti rumpen for å få hun til å gå inn. De sjarmerer stadig. 2 Siter
Ginaml Skrevet 28. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 28. April 2016 Da har jeg endeliiig, etter 4 år som forsand-buer, gått til preikestolen! Jeg er jo en veldig turglad person, så det er nok mest tilfeldigheter at jeg ikke har tatt turen enda. Nå slipper jeg ihvertfall og svare halvflaut nei når noen spør om jeg har gått, preikestolen ligger jo trossalt i kommunen min! Freia var også med, var ikke den enkleste ruten og gå for en liten hund, trappetrinnene kunne være ganske høye, men hun klarte seg fint. Jeg og min trofaste turkamerat (min mor) brukte litt over en time opp, og litt under 1 time ned. Noen bilder: bildeopplasteren ødelegger kvaliteten helt :/ 5 Siter
Ginaml Skrevet 5. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mai 2016 På 30.4.2016 at 8:59 PM, tutle skrev: Så fantastisk fint Ja, var helt nydelig Siter
Ginaml Skrevet 10. Oktober 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2016 En stund siden sist oppdatering ser jeg. Siden sist har Freia rukket og ble 5 år, altså hvor ble de årene av? Vi har gått masse fine toppturer siden sist, og kameraet har vært med på noen av de. Diverse bilder: Tur til Sollifjellet: Til Skåpet: Mislykket forsøk på tur til Einarsknuten: Opp til Einarsknuten finnes det ingen sti og følge, så det var ikke like lett å komme seg opp slik jeg trodde. OG gjett hvem som presterte og miste telefonen på vei opp? Hadde aldri funnet igjen telefonen midt i skogen hadde det ikke vært for finn min iphone appen. Brukte vel over 2 timer på å finne den igjen, så selvom vi aldri kom oss opp på toppen, var vi ute i 4,5 timer, så turen ble lang nok likevel, haha. Blir like irritert hver gang på hvor mye bildeopplasteren dreper kvaliteten på bildene.. Jaja. 2 Siter
Recommended Posts