Margrete Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Jeg skal oppover på kurs til Trondheim og håper å finne ett ok sted for Asti å være. Han må ellers ligge i bilen og jeg synes han kan få en bedre uke ved å være hos noen som går gode turer og gir litt oppmerksomhet. Han er ok med hannhunder løs. Tisper er ok uansett, løs eller i bånd, men han er redd dem om de blir sinte på han. Valper er også helt ok, så lenge de ikke er hyper smiskete, ellers er han den perfekte onkel som viser dem hvordan de gjør hyss og ugang. Han har gått noen dager med katt og det gikk også forbausende bra. Han er ikke noen hund man diller med, så er han teit må han få beskjed om det. Så er man dilletante, så bør man ikke si at han kan være hos dem For han må få klar beskjed, uten vold, at han kan drite i å være teit. Han har vært litt her og der i våres, og alle tilbakemeldingene jeg har fått er supre, Veeeeldig glad når man går ut, men så roer han seg fort ned. Jeg kjører oppover via Østerdalen fra Oslo og da hadde det vært superkjekt om noen på veien kunne tatt han. Kjører han selvfølgelig til døra, innenfor rimelighetens grenser, helst ikke mer enn en halvtime, siden det er en lang tur og jeg skal innom på kaffe og hyss på Tolga. I Trondheim skal jeg til Melhus, så om noen ikke orker å passe han, så blir han helt sikkert superglad om noen i området vil ta han med seg på en lengre tur hver dag fra 14 aug - 13 aug. Jeg betaler noen kroner uansett, om du velger å passe han, eller om du kommer på kursplassen og henter han for en god tur (mer enn en time ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Åh asti mann <3 desverre vil nok ikke lani og pi. Og vi kommer hjem fra ferie. Håper asti får seg egen ferie tur ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 @Argyr kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 @Argyr kanskje? Ja, det var lurt *sende pm på Facebook* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Ellers kan jeg spørre Fredrik om han syns det er greit. Har kommet hjem fra England da, har fortsatt ferie, og Pippa elsker jo feffere! Men vi har katt, så fint om hun slipper unna det med livet i behold. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Ja!!! Fredrik vil det!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Ja!! Fredrik vil det! Skal høre etterpå. Det blir ikke på veien for deg, regner jeg med, da. Men kan møte deg et sted på veien, hvis det blir aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Samma det! Jeg vet han får det bra hos deg, Pippa, skinny og pus 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Samma det! Jeg vet han får det bra hos deg, Pippa, skinny og pus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Vi glær oss! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Da skal Asti få være hos Soppen i august! Han gleder seg veldig og jeg setter så utrolig stor pris på at Camilla vil ha tullegutten min på en aldri så liten ferie *sende med dobbel kafè mocca med valium og vodka latte* 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2014 Heldig sopp! Asti 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts