Guest Renate Ludvigsen Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Har nå vært på utkikk etter ny leilighet i Oslo/Lillestrøm i snart 3 år uten hell, vår firbente sønn er ikke ønsket hos de fleste utleiere. Noen som har noen råd eller tips til hvordan man i det hele tatt kan finne noen som godtar hund? Forstår at folk flest blir litt overveldet av en newfoundlands hann, men det må da finnes noen der ute som ikke får bakoversveis. Begynner å bli rimelig desperat nå. Siter
Annik Skrevet 26. Juni 2014 Rapporter Skrevet 26. Juni 2014 Har du prøvd å legge ut annonse under "ønskes leid"? Det vet jeg om flere som har gjort, med stort hell. Både med og uten hund Siter
simira Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Skrevet 27. Juni 2014 Det er mulig å krysse av for "dyr tillatt" i søk på finn.no nå, det er en håndfull der ihvertfall. Siter
Gjest Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Skrevet 27. Juni 2014 Kan også anbefale å legge ut egen annonse på finn.no, hvis dere ikke allerede har gjort det. Gjerne med bilde. Nå var jeg riktignok ute etter hybel/rom i kollektiv og har en relativt liten hund, men jeg ble i hvert fall overrasket over responsen. Siter
Martine Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Skrevet 27. Juni 2014 Vi fikk leilighet raskt etter å ha lagt ut annonse på finn, selv om vi da hadde to hunder. I høst fikk vi nr tre. Så det er lurt å legge ut annonse selv, er ikke alle utleiere som orker å bli ringt tusen ganger hver dag og dropper derfor å lage annonse. Siter
Arcticaa Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 Det ligger en del leiligheter på finn, til leie i Oslo dersom du krysser av "husdyr tillatt" Siter
Recommended Posts