Aslan Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Er vel flere som var der? Vi stiller bare i dag, for en finsk dommer jeg vet er streng og bruker hele skalaen Thorvald fikk: "3 årig hanne. Excellent type. Bra hals og overlinje. Bra hale. Ønsker anelse kortere neseparti. Bra ører. Velbygd bryst. Noe rak overarm. Velvinklet bakdel. Litt lavt ansatt svans som kunne vært bært mer stabilt på ryggen. Rør seg effektivt fra siden. Bra pelskvalitet. Tilrekkelig benstamme. Ønskes anelse høyere bein". Som da ble excellent og vinner av åpen hannhund, dog uten CK Veldig fornøyd 8 Siter
Zitka Skrevet 21. Juni 2014 Rapporter Skrevet 21. Juni 2014 Min fikk blått, og greit nok det. I morgen skal vi ha finnen så holder ikke akkurat pusten for at det blir bedre i morgen Lånehunden ble 2. BTK med res cert Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Zitka Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Er vel flere som var der? Vi stiller bare i dag, for en finsk dommer jeg vet er streng og bruker hele skalaen Thorvald fikk: "3 årig hanne. Excellent type. Bra hals og overlinje. Bra hale. Ønsker anelse kortere neseparti. Bra ører. Velbygd bryst. Noe rak overarm. Velvinklet bakdel. Litt lavt ansatt svans som kunne vært bært mer stabilt på ryggen. Rør seg effektivt fra siden. Bra pelskvalitet. Tilrekkelig benstamme. Ønskes anelse høyere bein". Som da ble excellent og vinner av åpen hannhund, dog uten CK Veldig fornøyd Lov å si hei hvis du ser meg i dag Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Aslan Skrevet 22. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Lov å si hei hvis du ser meg i dag Sent from my iPhone using Tapatalk Var bare påmeldt i går Og er dessuten blitt syk, så hadde uansett ille reist Siter
Zitka Skrevet 22. Juni 2014 Rapporter Skrevet 22. Juni 2014 Var bare påmeldt i går Og er dessuten blitt syk, så hadde uansett ille reist Det ble ikke noe bedre i dag lell kaldt var det også Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts