Lillekrapyl Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Lyste alle idag. Tok ut 5 som det tydelig ikke var liv i. Noen få jeg er usikker på om har stoppet opp (2-3). Så ganske mange med liv i da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Lyste alle idag. Tok ut 5 som det tydelig ikke var liv i. Noen få jeg er usikker på om har stoppet opp (2-3). Så ganske mange med liv i da Høres bra ut! Blir veldig spennende å se! Noe svinn pleier det å være. Gleder meg til bilder av små pippiper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2015 Kan man lage hønsehus av paller? Altså "skjelettet" til huset er paller, man putter isolasjon inni, og kler utsiden og innsiden med noe fornuftig, og voilà? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Idag klekkes det! 5 ute foreløpig 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Moro! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 9. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2015 Hele hurven 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2015 Åhnæmmenhellannuffen *Få akutt lyst til å løpe ut og ordne til hønsehus* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2015 Åhnæmmenhellannuffen *Få akutt lyst til å løpe ut og ordne til hønsehus* Ja, de er supersøte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 10. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2015 Kan man lage hønsehus av paller? Altså "skjelettet" til huset er paller, man putter isolasjon inni, og kler utsiden og innsiden med noe fornuftig, og voilà? Alt kan lages av paller.. Typen min har tenkt å kanskje gjøre det sånn, men tror resultatet blir penere dersom man velger en mer tradisjonell løsning. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Noen av de små 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2015 Nydelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts