Georgia White Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg bor i Bergen og trenger noen å klippe hunden min, både pels og negler, regelmessige. Han er Wheaten Terrier men ikke utstillingshund, vi klipper han kort. Også klarer jeg ikke negleklipp selv, han har svart negler og jeg ser ikke der jeg skal stoppe. Er det noen som driver dette i Bergen området?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Søk på "Hundefrisør, Bergen" i telefonkataloger på nett og du får opp noen treff. Jeg fikk opp noen, blant annet denne på Nesttun (er det kjørbar avstand for deg?) http://www.1881.no/personlig-tjenesteyting/personlig-tjenesteyting-hordaland/personlig-tjenesteyting-nesttun/dorotheas-hundetjenester-dorothea-helene-halvorsen_103851092S1/ Og denne på Salhus: http://www.1881.no/personlig-tjenesteyting/personlig-tjenesteyting-hordaland/personlig-tjenesteyting-salhus/snute-og-pote-merete-molnes_101063539S1/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg bor i Bergen og trenger noen å klippe hunden min, både pels og negler, regelmessige. Han er Wheaten Terrier men ikke utstillingshund, vi klipper han kort. Også klarer jeg ikke negleklipp selv, han har svart negler og jeg ser ikke der jeg skal stoppe. Er det noen som driver dette i Bergen området?? Kloklipping får du gjort hos alle veterinærer. Det er en hundefrisør på Sartor Senter, samt en i Drotningsvik senter i tillegg til de som MiO nevner. @Emilie holder vel på med sånt også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgia White Skrevet 16. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Tusen takk MiO og Ingidano! Har søkt ett par ganger på internett men alle jeg har fant hadde stengt ned. Hadde ikke brukt 'frisør' da å søke med. Hørt at det var en ny noe sted i Bergen, må være den på Sartor. Nå har jeg 5 her å prøve :-) Vetinær sa at de bare klippe negler hvis hunden er inn til ett operasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Tusen takk MiO og Ingidano! Har søkt ett par ganger på internett men alle jeg har fant hadde stengt ned. Hadde ikke brukt 'frisør' da å søke med. Hørt at det var en ny noe sted i Bergen, må være den på Sartor. Nå har jeg 5 her å prøve :-) Vetinær sa at de bare klippe negler hvis hunden er inn til ett operasjon. Stend dyreklinikk har tatt hunder inn til kloklipp tidligere, du kan evnt høre med de om du ikke allerede har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Hege på Gården Dyreklinikk på Storetveit er både hyggelig og superflink, og klipper alt mulig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Jeg jobber som hundefrisør på Dyrlegevakten på Bønes. Kan alltids ta en tlf hit. Ikke verdens beste hjemmeside, men her klipper jeg i hvert fall http://www.dyrlegevaktenbergen.no/index.php/no/vs9end0eav7hqhwsldrmqe75xatd9ohqu8dawvbwd18ehlzpcz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bølla Skrevet 16. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 I de fleste større byer i Norge pleier det å være tilbud om kloklipp av hunder på vanlige dyrebutikker, priser ligger som regel på en femtilapp. Hvis du har en hund som tåler å bli håndtert (normal motstand er lov), så ville jeg heller gått dit for dette, hos vet. koster det som regel mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts