Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Guest Belgerpia
Skrevet

Sånn litt på siden, er det noen her som føler seg kallet til å stille en tervetott på Bjerke?
Grei gutt, litt mer energi enn han strengt tatt trenger, men elsker alt med puls.
Jeg skal antagelig jobbe ene dagen og gå elev andre dagen, så da blir det lite tid til visning av hund. Og om jeg ikke får handler på han så bare trekker jeg han nå før fristen går ut.

Skrevet

Sånn litt på siden, er det noen her som føler seg kallet til å stille en tervetott på Bjerke?

Grei gutt, litt mer energi enn han strengt tatt trenger, men elsker alt med puls.

Jeg skal antagelig jobbe ene dagen og gå elev andre dagen, så da blir det lite tid til visning av hund. Og om jeg ikke får handler på han så bare trekker jeg han nå før fristen går ut.

Jeg kan, om du vil :) Fine Noah.
Guest Belgerpia
Skrevet

Jeg kan, om du vil :) Fine Noah.

:)

Strålende :)

Stiller du Collie der? I så fall så skal jeg forsøke å få de til å legge oppmøtetidene sånn at det ikke kolliderer (med mindre de går for samme dommer, da er det ikke noe problem)

Skrevet

 :)

Strålende :)

Stiller du Collie der? I så fall så skal jeg forsøke å få de til å legge oppmøtetidene sånn at det ikke kolliderer (med mindre de går for samme dommer, da er det ikke noe problem) 

Ja, kortis bare, ikke langhår :)
Guest Belgerpia
Skrevet

Ja, kortis bare, ikke langhår :)

OK, da skal jeg snike en lapp inn til damene som ordner sånn at det ikke krasjer.

Du er en engel :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har både blitt blind og dum etter at NKK la om sidene sine (som jeg forøvrig syns er like dårlige som de forrige), men jeg finner ikke noen dommerliste for NKK Bjerke jeg. Jeg er forholdsvis sikker på at gruppe 1 og gruppe 9 går på lørdag, men siden jeg som nevnt er både blind og dum, så finner jeg ikke noe som bekrefter det, så da spør jeg her. Jeg husker riktig, sant?

(Og ja, jeg blir små-irritert over at jeg ikke finner det. Hvem som dømte på Harstad, Bø, Krisitiansand og Drammen er der, men jeg ser hverken Bjerke eller Oslo noe sted.. Og linkene over funker ikke lenger)

Guest Belgerpia
Skrevet

Jeg har både blitt blind og dum etter at NKK la om sidene sine (som jeg forøvrig syns er like dårlige som de forrige), men jeg finner ikke noen dommerliste for NKK Bjerke jeg. Jeg er forholdsvis sikker på at gruppe 1 og gruppe 9 går på lørdag, men siden jeg som nevnt er både blind og dum, så finner jeg ikke noe som bekrefter det, så da spør jeg her. Jeg husker riktig, sant?

(Og ja, jeg blir små-irritert over at jeg ikke finner det. Hvem som dømte på Harstad, Bø, Krisitiansand og Drammen er der, men jeg ser hverken Bjerke eller Oslo noe sted.. Og linkene over funker ikke lenger)

Dommerliste Bjerke

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteOslo2014.pdf

Dommerliste Harstad

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/Dommerlisteannonse-Harstad9.pdf

Link til dommerlister ligger nederst på forsiden, og på høyre side der ligger link til alle dommerlistene.

De ligger for øvrig fullstendig i hytt og gevær da..... ikke så lekkert kanskje

Skrevet

Dommerliste Bjerke

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerlisteOslo2014.pdf

Dommerliste Harstad

http://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/Dommerlisteannonse-Harstad9.pdf

Link til dommerlister ligger nederst på forsiden, og på høyre side der ligger link til alle dommerlistene.

De ligger for øvrig fullstendig i hytt og gevær da.... ikke så lekkert kanskje

Bare sånn helt OT: Stakkars deg, men det er liksom så lett å bare spørre deg her da, men altså - hvorfor har man skrevet dommerlisteANNONSE på linkene? Holder det ikke med dommerliste? Hadde ordet vært kortere ville sorteringen sett litt bedre ut også :).

Guest Belgerpia
Skrevet

Bare sånn helt OT: Stakkars deg, men det er liksom så lett å bare spørre deg her da, men altså - hvorfor har man skrevet dommerlisteANNONSE på linkene? Holder det ikke med dommerliste? Hadde ordet vært kortere ville sorteringen sett litt bedre ut også :).

Aner ikke - jeg synes det er ser innmari klønete ut selv, sender det videre til Anne :)

Skrevet

Jeg har søkt mitt første aspirantarbeid på sheltie :frantics: , og samtidig spurt pent om kanskje AK eller aussie kan la være å kollidere med dem, så jeg rekker et elevarbeid i tillegg.

  • Like 2
Skrevet

Jeg har søkt mitt første aspirantarbeid på sheltie :frantics: , og samtidig spurt pent om kanskje AK eller aussie kan la være å kollidere med dem, så jeg rekker et elevarbeid i tillegg.

oooh :-) stilig om du er elev på AK.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...