Hampus Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Har kjøpt meg et litt mindre telt og selger derfor mitt easy up telt fra Bare hund. Det er 3 x 3 meter og kan åpnes i to av sidene samt har mulighet for lufting i de andre to sidene. Teltet er brukt 6-7 ganger, og er helt i orden. Selges for 1000 kroner og kan leveres i Tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Hvor mye veier det? Hvor mye tror du det koster å sende det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Jeg tar det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 For sen, som vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Beklager, men teltet var solgt tiiiidlig på morran i dag allerede. Må være den dårlige værmeldinga til helga med NKK utstilling som gjorde utslaget, for jeg har hatt godt over 20 henvendelser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts