Red Merle Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Birk er ikke min hund, men jeg hjelper hans eier å annonsere han ut på Fòrvertsavtale. Så da tenkte jeg sonen er en fin plass med mange gode hundefolk som kanskje er interesserte i ham, eller kanskje kjenner noen som er det! Birk er en nydlig og trivelig aussiehannhund, han er eksteriørt lovende, og har en stor arbeidsvilje. Jeg har møtt ham mange ganger, og synes han er en flott og trivelig hanne, et arbeidsjern ! Twinspired Baton Rouge ''Birk'', født; 22.11.12 (E: N ME MK PL RA BA UCH Day By Day by Puella Fera. U: Doggygarden's Angel Eye) Birk er en red tric med lang hale, rav gule øyne. Birk har trent og konkurrert i Rally lydighet. Han kan skiltene/øvelsene i kl.1 og 2., nesten alle til kl.3, og Elite. Birk har også trent noe LP og Spor. I sporet er han i starten ivrig, men roer seg til en fint driv etter kort tid. Birk er vandt til barn, og kan være alene hjemme innen for normale tidsrammer. Birk er vandt til å kjøre bil, og blir ikke bilsyk. Birk har endel vokt i seg, men er kontrollerbar. Han er noe reservert overfor fremmede, så en forvert må være forberedt på at det kan ta noen dager før han blir helt fortrolig på nytt sted. Birk er påmeldt til MH 23/8-14 i Arvika brukshundsklubb. Denne kan forvert velge om han/ hun vil være med på, eller eier kan ta ham med. Utstillinger eier ønsker ha ham på, øyelysning og forsikring er utgifter eier betaler frem til forvert vilkårene er oppfylt. Så fremt eier selv ikke er bortreist når forvert skal på ferie eller trenger pass, er eier behjelpelig med hundepass. Hjemmeside , Finn annonsen Som valp: Aktiv og trivlig unghund med stort potensiale Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 10. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2014 Ååå, jeg vil! Teite studenttilværelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Ååå, jeg vil! Teite studenttilværelse! Fullt mulig å studere og å ha hund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2014 Ååååh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 15. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Ååååh! Kanskje han å Keo blir best buds Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Kanskje han å Keo blir best buds Så synd at jeg skal ha tispe neste gang, etter Keo er ferdig å være unghund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 15. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Så synd at jeg skal ha tispe neste gang, etter Keo er ferdig å være unghund... Ja, er jo ikke alltid et smart trekk å ha to unge hanner, fint at du tenker slik ! Birk ser enda etter en fòrvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2014 Skal han avles på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 16. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2014 Skal han avles på? Siden de skal ha han ut på fòr, så jeg regner med det, at han skal i avl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts