Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi trenger skriver!


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

Er det noen krav som gjelder for å være skriver? :) Bor ca 20 min unna, så kanskje.

Neh, det er fint om du kan skrive leselig og at du har inne noen begreper om anatomi:) Hadde vært aldeles fantastisk om du kunne! :D Kan kjøre og hente også, om det trengs!

fortelle litt mer om jobben? :D

Vanlig skriverjobb på utstilling :) Blir ikke så mange hunder, så blir nok ikke så hektisk som på andre utstillinger. Dommeren er norsk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Neh, det er fint om du kan skrive leselig og at du har inne noen begreper om anatomi:) Hadde vært aldeles fantastisk om du kunne! :D Kan kjøre og hente også, om det trengs!

Stiller mer enn gjerne opp jeg da! :D Er ganske sikker på at jeg skriver greit, og anatomi burde gå greit! :D

Edit: Hvis du vil ha meg da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig skriverjobb på utstilling :) Blir ikke så mange hunder, så blir nok ikke så hektisk som på andre utstillinger. Dommeren er norsk også.

Bare et lite innspill, det er ikke alle som vet hva "vanelig skriverjobb på utstilling" er for noe :)

Lykke til med arrangementet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...