Hyener Skrevet 5. Juni 2014 Rapporter Skrevet 5. Juni 2014 Hei , tenkte det skulle være greit å presentere meg og voffsen da. Meg: Jeg er da ei jente på 17 år med navnet Semira-Sibelle som bor i Stavanger. Bor da enda hjemme med mor , og pleier å dra ned til far om jeg orker. Jeg tok et års pause fra skolen da jeg skulle begynne på vidergående og fikk meg jobb i en barnehage, men jeg kommer til å begynne på skolen til høst og da blir det å gå samme linje og skole som sist gang (design og håndtverk). Hobbyene mine går ut på kunst , fotografering og dyr. Voffsen: Ja som dere ser har jeg en pekingeser på 3 år. Jeg fikk ham da han var åtte månender som i julegave kan man vel si det. Jeg hadde mast på mor om å få hund fordi jeg savnet å ha hund igjen og fordi jeg trengte litt motivasjon og hjelp til å komme igjennom dagene. Han elsker å møte på andre hunder og folk da , men det varier ofte. Med andre ord så er han alt for ivrig som gjør ham også leken , men om andre hunder er mer lekne enn ham kan han lett miste intressen. Han elsker å være senteret av alt og kreve all oppmerksomheten. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.