Anette Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Ja, dette er vel ikke en bursdag man skal skryte for mye av Jeg våknet og var veldig dårlig og tenkte, yessda, dette var en bra start Tutlet ut på badet og ordnet meg, Lani og Pi iakttar Etterpå leste jeg på facebook En liten stund etterpå etter litt frokost og smertestillende hentet Marianne meg og vi reiste mot Gardemommeby Nødvendig lunsj må til når man er dårlig og har bursdag Så trente vi hund og badet hunder, og jeg glemte å få tatt bilder av meg så her er noen av Jeanette og Marianne Etterpå badet hundene i tjernet før en grumpy nro mann ødela Se en feil liksom Så reiste vi hjem Vel hjemme så dusjet jeg, når jeg var ferdig lå hundene og så dumt på meg i gangen Så kom gubben hjem fra NKK drammen og vi satte og så på Britains Got Talent Semi finalene Ut kvelden så ble det spist glutenfri grandis og sett mer britains got talent for det var alt noen av oss orket å gjøre Så det var den super feiringen hæla i taket og spriten i glasset Pi illustrerer resten av kvelden Men det skal sies, gode venner gjør underverker for smerter og dårlige dager 7 Siter
Aslan Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Gratulerer igjen med dagen som var Når man ikke er i form er det lov å feire dagen slik, selv om jeg syns du var bra aktiv til å være i dårlig form også! 1 Siter
LinL Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Synes det så ut som e flott dag jeg Herlig å trene og bade bikkjer i finvær Så er jeg avstandsforelsket i Lani. Hun ser jo bare sukkersøt ut 1 Siter
Anette Skrevet 4. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Synes det så ut som e flott dag jeg Herlig å trene og bade bikkjer i finvær Så er jeg avstandsforelsket i Lani. Hun ser jo bare sukkersøt ut Lani er bare søt Og takk @Aslan Siter
Cavalierflat Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Gratulerer med dagen som var Synes det så ut som en perfekt bursdag, jeg! 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Skrevet 4. Juni 2014 Gatulere med vell overstått bursdag Siter
Recommended Posts